QR Code
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных

Заявка на обновление образовательной программы

"Актюбинский многопрофильный колледж АГУ "Тарлан"" ЖШС направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01140100 Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі, квалификации/ям, 4S01140101 Бастауыш білім беру мұғалімі.

ID обновляемой ОП в Реестре: 23144

Өзгерістер түрлері ББ қолданыстағы редакциясы ББ жаңартылған редакциясы Өзгерістер пайызы
1 Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту КМ 1. Оқу процесін жүзеге асыру. ОН 1.1. Қазіргі қазақ әдеби тілінің нормаларын меңгеру. ОН 1.2. Қазақ тілін оқыту кезінде сөйлеу әрекетінің түрлерін қолдану. ОН 1.3. Сөйлеуде әдебиеттің экспрессивті құралдары мен кәсіби лексиканы қолдану. ОН 1.4. Орфография және пунктуация нормаларын қолдану. ОН 1.5. Қазақ тілін оқытудың әдістемелік аспектілерін меңгеру. ОН 1.6. Орыс тілін оқыту бойынша оқу процесін ұйымдастыру. ОН 1.7. Экологиялық нормаларды және еңбек қауіпсіздік шараларын сақтау. КМ 1. Тіл мен әдебиет саласындағ ы оқу үдерісін жүзеге асыру ОН1.1. Қазіргі қазақ әдеби тілінің нормаларын меңгеру. ОН 1.2. Қазақ тіліне оқыту барысында тілдік әрекет түрлерін қолдану. ОН 1.3. Сөйлеуде көркем әдебиеттің бейнелеу құралдары мен кәсіби лексиканы пайдалану. ОН 1.4. Қазақ тілінің орфографиясы мен тыныс белгілері ережелерін қолдану. ОН 1.5. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің аспектілерін меңгеру. ОН 1.6. Қазақ тіліне оқыту бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру.
КМ 3. Мамандыққа қоғамдық сенімділікті қолдау. ОН 3.1. Әдеп пен мінез-құлықтың жоғары стандарттарын қолдану. ОН 3.2. Мектептегі жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын меңгеру. ОН 3.3. Педагогика негіздері мен тәрбие теориясын қолдану. ОН 3.4. Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін меңгеру. ОН 3.5. Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру. ОН 3.6. Мектептегі қызметті жас ерекшеліктерін ескере отырып ұйымдастыру. КМ 5. Мамандыққа деген қоғамдық сенімді қолдау ОН 5.1. Этикалық және мінез- құлықтың жоғары стандарттарын сақтау. ОН 5.2. Тәрбиелеудің заманауи тәсілдерін қолдану. ОН 5.3. Оқу және сыныптан тыс жұмысқа сынып жетекшілігін жүргізу. ОН 5.4. Денсаулықты нығайту және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыру мәдениетін дамыту. ОН 5.5. Денсаулықты нығайту лагерінде ата-аналармен, педагогтармен және қоғаммен ынтымақтастық жасау. ОН 5.6. Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, тиісті әдістемелер мен бағалау құралдарын пайдалана отырып, күтілетін нәтижелерге қол жеткізу үшін сабақтар өткізу.
КМ 5. Оқу- әдістемелік қызметті жүзеге асыру. ОН 5.1. Бастауыш мектептің математика негіздерін меңгеру. ОН 5.2. Математикалық білімді практикада қолдану. ОН 5.3. Математиканы оқытудың әдістемелік аспектілерін меңгеру. ОН 5.4. Қоршаған ортаға және адамға экологиялық қауіптің табиғи және антропогендік факторларын ескере отырып, дүниетану әдістерін таңдау. ОН 5.5. Жаратылыстану бойынша мазмұнды компоненттерді таңдау және білімді қолдану. ОН 5.6. Оқыту және білім беру теориясының негіздерін меңгеру. ОН 5.7. Ата-аналармен, педагогтармен және оқушылармен қарым-қатынас жасау. КМ 6. Оқу –әдістемелі к қызметті жүзеге асыру ОН 6.1. Сабаққа оқу-әдістемелік материалдар әзірлеу. ОН 6.2. Өз тәжірибесін және әріптестерінің тәжірибесін рефлексиялауды жүзеге асыру. ОН 6.3. Жобалық-зерттеу қызметін жүзеге асыру. ОН 6.4. Мектептегі білім беру үдерісіне талдау. ОН 6.5. Мектепте оқыту мен тәрбиелеудің заманауи теориялары мен технологияларын қолдану.
2 Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу - ЖММ 2. мазмұнына "жасанды интеллект" қосылды. 4
- ЖММ 3. мазмұнына "жасыл экономика" қағидаттары қосылды. 4
- Базалық модуль қосылды. 4
- БМ 1. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық негіздерді қалыптастыру ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру. ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну. ОН 1.4. Өзара ынтымақтастық қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. 5
- БМ 2. Қауіпсіз білім беру ортасын құру ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтежелі оқытуға жағдай жасау. ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ОН 2.5. Педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастыру. 5
3 Құзыреттерді өзгерту - Қ 1. Қоғамда және кәсіби ортада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау. Қ 2. Кәсіби салада жаратылыстану, математикалық, қоғамдық-гуманитарлық білімдерді қолдану. 0
- Жаңартылған мазмұндағы білім беру бағдарламасында Қ 2. және Қ 3. атаулары біріктірілді. Алайда әдістемелік ұсынымға сәйкес Қ 7. және Қ 8. атаулары қосылды 5
Қ 1. Іскерлік қатынастарды ауызша және жазбаша түрде мемлекеттік, орыс және шет тілінде жүзеге асыру. Қ 1. Қоғамда және кәсіби ортада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау. 0
Қ 2. Кәсіби салада жаратылыстану және математикалық білімді қолдану. Қ 3 . Кәсіби салада қоғамдық-гуманитарлық білімді қолдану. Қ 2. Кәсіби салада жаратылыстану, математикалық, қоғамдық- гуманитарлық білімдерді қолдану. 0
Қ 7. Өзін және қоғамдағы өз орның сезіну, әлеуметтік, саяси, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау. Қ 3. Өзін және қоғамдағы өз орнын сезіну, әлеуметтік, саяси, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау. 0
Қ 6. Құқықтық жүйе мен экономика негіздерін меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымды көрсету. Қ 4. Құқықтық жүйе мен экономика негіздерін меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы жағдайларда азаматтық ұстанымды көрсету. 0
Қ 4. Өз денесін жетілдіруге деген ұмтылысты көрсету, салауатты өмір салтына назар аудару. Қ 5. Өз денесін жетілдіруге деген ұмтылысты көрсету, салауатты өмір салтына назар аудару. 0
Қ 5. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпараттық цифрлық өңдеу әдістерін қолдану. Қ 6. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін қолдану. 0
- Қ 7. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. 6
Қ 8. Оқу процесін жүзеге асыру. Қ 8. Қауіпсіз білім беру ортасын құру. 6
Қ 9. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау. Қ 9. Тіл мен әдебиет саласында оқу үдерісін ұйымдастыру. 0
Қ 10. Мамандыққа деген қоғамдық сенімді қолдау. Қ 10. Математика, жаратылыстану және дүниетану салаларында оқу үдерісін ұйымдастыру. 0
Қ 11. Білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту. Қ 11. Технология және өнер салаларында оқу үдерісін ұйымдастыру. 0
Қ 12. Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру. Қ 12. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау. 0
Қ 13. Кәсіби дамуды жүзеге асыру. Қ 13. Мамандыққа деген қоғамдық сенімді қолдау және білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту. 0
Қ 14. Білім алушыларды шығармашылық қызметке баулу. Қ 14. Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру. 0
- Құзыреттер санында өзгеріс жоқ. 0
4 Мәтінді техникалық түзету - -

Наличие лицензии по данной специальности: Бар

Руководитель: Батырова Кунсулу

Исполнитель: Меделбай Әділет Серікбайұлы
Сотовый телефон: 87776619113
Адрес электронной почты: medelbai-adilet@mail.ru