QR Code
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных

Заявка на обновление образовательной программы

"Актюбинский многопрофильный колледж АГУ "Тарлан"" ЖШС направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01140500 Дене тәрбиесі және спорт, квалификации/ям, 4S01140501 Дене тәрбиесі мұғалімі.

ID обновляемой ОП в Реестре: 22463

Өзгерістер түрлері ББ қолданыстағы редакциясы ББ жаңартылған редакциясы Өзгерістер пайызы
1 Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту КМ 7. Мамандыққа а деген қоғамдық сенімді қолдау, құндылықта р жүйесіне тарту ОН 7.1. Білім алушыларды дене жаттығулары кешенін орындауға дағдыландыру. ОН 7.2. Оқу-бағдарламалық құжаттарын жасақтауды жетілдіру. ОН 7.3. Педагогикалық оқу жаттығу жиынтығын және сабақ жүйесін талдау. ОН 7.4. Мектептен тыс мекемелерде спорттық-сауықтыру шараларын өткізу. ОН 7.5. Оқу-жаттықтыру процесін ұйымдастыру. КМ 1. Мамандыққа а деген қоғамдық сенімді қолдау ОН 1.1. Дене тәрбиесі теориясы және спорт тарихын меңгеру. ОН 1.2. Туризм және спорт менеджменті негіздерін меңгеру. ОН 1.3. Емдік дене тәрбиесі және массаж талаптарын меңгеру. ОН 1.4. Спорттық медицина негіздерін меңгеру. ОН 1.5. Сауықтыру лагерлерінде ата- аналармен, тәрбиешілермен және қоғамдық қауымдастықпен ынтымақтасу.
КМ 3. Оқу процесін жүзеге асыру ОН 3.1. Дене тәрбиесі және спорттың даму тарихын, кезеңдерін меңгерту. ОН 3.2. Білім алушыны спорт түрлеріне байланысты қауіпсіздікке қойылатын заманауи ережелермен таныстыру. ОН 3.3. Гимнастика және оны оқыту әдістемесін жобалау. ОН 3.4. Жеңіл атлетика және оны оқыту әдістемесін қолдану. ОН 3.5. Адам ағзасының қызмет етуінің биомеханикалық ерекшеліктерін анықтау. ОН 3.6. Дене шынықтыру - сауықтыру іс-шараларын өткізу. КМ 3. Оқу процесін жүзеге асыру ОН 3.1. Жүзуді оқытудың теориялық, әдістемелік - практикалық негіздерін зерделеу. ОН 3.2. Шаңғы спортына дайындаудың теориялық, әдістемелік-практикалық негіздерін зерделеу. ОН 3.3. Коньки спортына дайындаудың теориялық, әдістемелік-практикалық негіздерін зерделеу. ОН 3.4. Оқытудың тиісті әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдану.
КМ 6. Білім беру процесінде әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру ОН 6.1. Педагогикалық менеджемет: басқару механизмдерін қалыптастыру. ОН 6.2. Ғылыми зерттеуді жоспарлау және жобалауды ұйымдастыру. ОН 6.3. Кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық, инклюзивті технологияларды қолдану. ОН 6.4. Педагогикалық шеберлік техникасын және педагогтің имиджін қалыптастыру. КМ 4. Әдістемелік қызметті жүзеге асыру ОН 4.1. Гимнастикалық жаттығуларды орындау талаптарын меңгеру. ОН 4.2. Жеңіл атлетиканың әдістемелік - практикалық негіздерін зерделеу. ОН 4.3. Спорттық ойындардың ұйымдастыру мен әдістемелік талаптарын қолдану. ОН 4.4. Дене тәрбиесін оқытудың әдістерін, нысандарын, тәсілдерін, құралдарын қолдану. ОН 4.5. Қозғалмалы ойындарды ұйымдастыру, әдістемелік талаптарын қолдану.
2 Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу - ЖММ 2 мазмұнына жасанды интеллект қосылды. 3
- ЖММ 3 мазмұнына "жасыл экономика" қағидаттары қосылды. 3
- Адам өмірі мен денсаулығына қауіп төндіруі мүмкін еңбек қауіпсіздігі, еңбекті қорғау және өндірістік санитария талаптарын сақтау ескерілді 3
- Базалық модуль қосылды. 4
- БМ 1. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық негіздерді қалыптастыру ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру. ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну. ОН 1.4. Өзара ынтымақтастық қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. 5
- БМ 2. Қауіпсіз білім беру ортасын құру ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтежелі оқытуға жағдай жасау. ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ОН 2.5. Педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастыру. 5
3 Құзыреттерді өзгерту Қ 2. Кәсіби салада жаратылыстану және математикалық қоғамдық- гуманитарлық білімдерді қолдану. Қ 2. Кәсіби салада қоғамдық-гуманитарлық білімді қолдану. 0
Қ 4. Өз денесін жетілдіруге деген ұмтылысты көрсету, салауатты өмір салтына назар аудару. Қ 4. Дене қасиеттерін жетілдіру, салауатты өмір салтына назар аудару, алғашқы әскери-техникалық дайындығын қалыптастыру. 0
- Қ 7. Денсаулықты нығайтуға бағытталған оқу ортасын құру және сыныптағы эмоционалды-психологиялық климатты қолдау. 0
Қ 8. Оқу процесін жоспарлау және ұйымдастыруды жүзеге асыру. Қ 8. Кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. 5
Қ 9. Білім алушыларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне тарту. Қ 9. Оқу процесін жүзеге асыру. 5
Қ 10. Білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру Қ 10. Дене шынықтыру-сауықтыруда білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, еңбекті қорғау. 0
Қ 11. Оқу ақпаратын тарату. Қ 11. Оқу процесінде дене тәрбиесінің неғұрлым тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдану. 0
Қ 12. Білім алушылардың спорттық дағдыларын меңгеру. Қ 12. Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру. 0
Қ 13.Спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметін қолдану Қ 13. Ойын әрекетін жүзеге асыру. 0
Қ 14. Кәсіби тұлғаның дамуын және өсуін жетілдіру. Қ 14. Өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесіне рефлексия жасауды жүзеге асыру. 0
- Қ 15. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау және рефлексия жасау. 0
- Қ 1. Қоғамда және кәсіби ортада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау. Қ 2. Кәсіби салада жаратылыстану, математикалық, қоғамдық-гуманитарлық білімдерді қолдану. 0
- Жаңартылған мазмұндағы білім беру бағдарламасында Қ 2. және Қ 3. атаулары біріктірілді. Алайда әдістемелік ұсынымға сәйкес Қ 7. атаулары қосылуына байланысты, құзыреттер санында өзгеріс бар. 7
4 Мәтінді техникалық түзету - -

Наличие лицензии по данной специальности: Бар

Руководитель: Батырова Кунсулу

Исполнитель: Меделбай Әділет Серікбайұлы
Сотовый телефон: 87776619113
Адрес электронной почты: medelbai-adilet@mail.ru