Заявка на обновление образовательной программы
"Рауан" көпсалалы колледжі" ЖММ направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01120100 Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, квалификации/ям, 4S01120102 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының тәрбиешісі.
ID обновляемой ОП в Реестре: 16620
| № | Өзгерістер түрлері | ББ қолданыстағы редакциясы | ББ жаңартылған редакциясы | Өзгерістер пайызы |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту | КМ өзгертусіз салынды | Өзгеріс жоқ | |
| 2 | Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу | ЖММ 1 ОН 1.2. Дене қасиеттері мен психофизиологиялық қабілеттерді жетілдіру. | ЖММ 1 ОН 1.2. Адам анатомиясы мен физиологиясының негізін меңгеру. | 4 |
| ЖБП2. Информатика. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету, деректерді ұсыну, ақпараттық процестер мен жүйелер, ақпараттық объектілерді құру және түрлендіру, компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы білім, икемдер мен дағдылар; Компьютерлік жабдықты пайдалану кезіндегі эргономика мен қауіпсіздік; мобильді құрылғылардың аппараттық қамтамасыз етілуі, сипаттамасы мен анықтамалары; виртуалды машиналардың бағдарламалық қамтамасыз етілуі; санау жүйелері мен логикалық операциялар; ақпараттық процестер мен жүйелер; ақпараттық объектілерді құру мен түрлендіру; қосымшаларды әзірлеу; компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздігі. | Ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету, деректерді ұсыну, ақпараттық процестер мен жүйелер, ақпараттық объектілерді құру және түрлендіру, компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы білім, икемдер мен дағдылар; Компьютерлік жабдықты пайдалану кезіндегі эргономика мен қауіпсіздік; мобильді құрылғылардың аппараттық қамтамасыз етілуі, сипаттамасы мен анықтамалары; виртуалды машиналардың бағдарламалық қамтамасыз етілуі; санау жүйелері мен логикалық операциялар; ақпараттық процестер мен жүйелер; ақпараттық объектілерді құру мен түрлендіру; қосымшаларды әзірлеу; компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздігі. жасанды интеллект және блокчейн үшін бұлтты технологияларды қолдану; 3D модельдеу және Web-жобалау мен Қазақстандық қоғамды цифрландыру үрдістерін және электрондық қызметтерді қолдану, білім беру саласындағы IT пайдалана отырып, стартаптардың ерекшеліктерінің зерделенуі. | 4 | ||
| ОН2.8 қосылды | ОН2.8. Қазақстандық қоғамды цифрландыру үрдістерін және электрондық қызметтерді қолдануды меңгеру | 0 | ||
| ЖММ4ОН 4.1. Төзімді және белсенді жеке ұстанымды қалыптастыратын моральдық-адамгершілік құндылықтар мен нормаларды түсіну. ОН 4.2. Әлемдік өркениеттегі Қазақстан Республикасы халықтары мәдениетінің рөлі мен орнын түсіну. ОН 4.3. Құқықтың негізгі салалары туралы мәліметтерді меңгеру. ОН 4.4. Әлеуметтану мен саясаттанудың негізгі түсініктерін меңгеру. | ЖММ 4 ОН 4.1. Құқықтық негізгі салаларын түсіну. ОН 4.2. Философия негіздерін меңгеру. ОН 4.3. Саяси-әлеуметтік білім қалыптастыру. ОН 4.4. Мәдени құндылықтарды тану Оқыту нәтижелері атауы өзгерді. | 5 | ||
| Базалық модуль қарастырылмаған | Базалық модуль қосылды. | 100 | ||
| 0 | БМ 1. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық негіздерді қалыптастыру.Тәрбие мен оқытудың принциптері, әдістері, формалары, білім берудегі басқару негіздері; тұлғаның психикалық процестері мен қасиеттерінің негіздері; тұлға теориялары; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктері; жалпы және жас, педагогикалық психология негіздері; педагог мамандығының негіздері; педагогикалық іс-әрекеттің принциптері, әдістері, педагогтің педагогикалық шеберлігінің мазмұны, педагогикалық техника, педагогикалық өзара іс-қимыл шеберлігі және оқу-тәрбие процесі. ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру. ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және білім алушылар жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну.ОН 1.4. Өзара ынтымақтастық қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. | 100 | ||
| 0 | БМ 2. Қауіпсіз білім беру ортасын құру. Қауіпсіз ортаның заманауи технологиялары, принциптері мен компоненттері; инклюзивті білім берудің әдістері, нысандары, әдістері; білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптары; тәрбие жұмысының нысандары; тәрбие қызметінің құқықтық және этикалық негіздері; жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктері; зорлық-зомбылықтың, буллинг пен кемсітушіліктің алдын алу тетіктері; педагогикалық өзара іс-қимыл нысандары. ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтежелі оқытуға жағдай жасау. ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ОН 2.5. Педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастыру. | 100 | ||
| 3 | Құзыреттерді өзгерту | Қ 5 Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпараттық цифрлық өңдеу әдістерін қолдану. | Қ 5 Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін, жасанды интеллект базасындағы құралдар мен қосымшаларды қолдану. | 4 |
| Қолданыстағы білім беру бағдарламасында 13 құзырет болды. | Базалық модуль қосылуына байланысты 15 құзырет болды. | 12 | ||
| 4 | Мәтінді техникалық түзету | жоқ | жоқ |
Наличие лицензии по данной специальности: Бар
Руководитель: Айладіров Нұргелді Болатбекұлы
Исполнитель: Уликпанова Камка Кенесовна Сотовый телефон: 87016034504 Адрес электронной почты: kamka080873@mail.ru