QR Code
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных

Заявка на обновление образовательной программы

"Жақия Шайжүнісов атындағы колледж" ЖММ направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01120100 Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, квалификации/ям, 4S01120102 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының тәрбиешісі.

ID обновляемой ОП в Реестре: 14938

Өзгерістер түрлері ББ қолданыстағы редакциясы ББ жаңартылған редакциясы Өзгерістер пайызы
1 Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту - -
2 Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу ЖММ 2. Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану.ОН 2.1. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негіздерін меңгеру. ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық және интерактивті веб-порталдардың қызметтерін пайдалану. ЖММ 3. Экономиканың базалық білімін және кәсіпкерлік негіздерін қолдану.ОН 3.3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі нормалары мен қағидаттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес үшін көзделген шараларды түсіну. КМ 1. Оқу-тәрбие процесін жоспарлау. ОН 1.2. Тәрбиеленушілердің негізгі қызмет түрлерін басқару. ОН 1.3. Оқыту әдістемелері мен технологияларын, тәрбие мен білім беру процесінің нысандарын, әдістері мен тәсілдерін қолдану. ОН 1.4. Балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін әлеуметтік- психологиялық және педагогикалық жағдайлар жасау. ОН 1.5. Пәндік-кеңістіктік қауіпсіз даму ортасын құру.КМ 3. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын меңгеру деңгейіне мониторинг жүргізу. ОН 2.1. Тәрбиеленушілердің қауіпсіздігі мен тұлғалық саулығын қамтамасыз ету. ОН 2.2. Тәрбиеленушілерді тәрбиелеу мен оқытуды жүзеге асыру. ОН 3.1. Мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын бақылау негізінде зерттеу, оның қиындықтарын анықтау және оған көмек көрсету. ОН 3.2. Мониторинг жүргізу үшін цифрлық ресурстарды пайдалану. ОН 3.3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мониторинг негізінде жеке бағдарлама жасау. КМ 4. Оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.ОН 4.1. Балалардың жасына сәйкес дәлелденген және өзекті ақпаратты таңдау.ОН 4.2. Білім беру бағдарламалары мен әдістемелік құралдар мазмұнының сапасын бағалау. ОН 4.3. Білім беру бағдарламалары мен әдістемелік құралдарды әзірлеуге қатысу. КМ 5. Біліктілікті арттыру және қайта даярлау/ Үздік педагогикалық тәжірибелерді жариялау. ОН 5.3. Тәжірибені тарату. Өзгертілді. ЖММ 2. Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды, жасанды интеллект элементтерін қолдану.ОН 2.1. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар негіздерін және жасанды интеллект элементтерін меңгеру.ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық және интерактивті веб-порталдардың қызметтерін және жасанды интеллект элементтерін пайдалану.ЖММ 3. Экономиканың базалық білімін және кәсіпкерлік негіздерін қолдану. Өзгертілді.ОН 3.3. Қазақстандағы кәсіпкерлік қызметтің қазіргі заманғы ұйымдық- құқықтық нысандарын қарастыру. Қосылд. ОН 3.4. Әлемдік экономиканың даму тенденцияларын және мемлекеттің «жасыл» экономикаға көшуінің негізгі міндеттерін түсіну. Жаңа қосылды. БМ 1. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық негіздерді қалыптастыру. ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну. ОН 1.4. Өзара ынтымақтастық қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. БМ 2. Қауіпсіз білім беру ортасын құру.ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтижелі оқытуға жағдай жасау ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ОН 2.5. Педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастыру.ОН 1.2. Ұйымдастырылған әрекеттің негізгі түрлерін, балалар қызметінің басқа түрлерін жоспарлау. ОН 1.3. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың білім беру (вариативті, жеке, бейімделген, қосымша) бағдарламаларын әзірлеу. ОН 1.4. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар және мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыс істеудің жеке жоспарын жасау. ОН 1.5. Қол жеткізілген нәтижелерді талдау негізінде білім беру қызметін жобалау. Өзгертілді. ОН 2.1. Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету, оларды тәрбиелеу мен оқытуда денсаулық сақтау технологияларын қолдану. ОН 2.2. Тәрбиеленушілердің физикалық, коммуникативтік, танымдық және зерттеу, шығармашылық, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын дамытуды жүзеге асыру. ОН 3.1. Қиындықтарды анықтау мақсатында тәрбиеленушілердің даму деңгейіне мониторинг жүргізу. ОН 3.2. Түзету мақсатында мониторинг нәтижелері негізінде баланың дамуының жеке картасын әзірлеу. ОН 3.3. Арнайы, жеке-дамыту және түзету-дамыту бағдарламалары мен оқыту әдістерін әзірлеу. ОН 3.1. Қиындықтарды анықтау мақсатында тәрбиеленушілердің даму деңгейіне мониторинг жүргізу. ОН 3.2. Түзету мақсатында мониторинг нәтижелері негізінде баланың дамуының жеке картасын әзірлеу. ОН 3.3. Арнайы, жеке-дамыту және түзету-дамыту бағдарламалары мен оқыту әдістерін әзірлеу. Н 4.1. Тәрбиеленушілердің әртүрлі іс-әрекеттерін жүргізу үшін дидактикалық, оқу-әдістемелік материалдар әзірлеу. ОН 4.2. Әдістемелік материалдарды (ұсынымдар, жинақтар, құралдар және т.б.) ОН 4.3. Әдістемелік материалдарды (ұсынымдар, жинақтар, құралдар және т.б.) әзірлеуге қатысу. ОН 5.3. Үздік педагогикалық тәжірибелерді жалпылауға қатысу. КМ 2. Өзгертіліп толықтырылды. ОН 2.2. Мектеп жасына дейінгі балалардың барлық сөйлеу мәдениеті түрлерінің, шығармашылық дағдыларын дамытуды жүзеге асыру. ОН 2.3. Мектеп жасына дейінгі балалар қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістері мен тәсілдерін білу. ОН 2.4. Мектеп жасына дейінгі балалар қоршаған ортаны таныстыру саласындағы білімдерін қолдану. ОН 2.5. Мектепке жасына дейінгі балалардың көркем-шығармашылық дағдыларын қалыптастыру әдістемесін қолдану. ОН 2.6. Балалардың музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту, мектепке дейінгі ұйымда музыкалық тәрбие процесін ұйымдастыру әдістемесін әзірлеу. ОН 2.7. Мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық мәдениетін және қозғалу қабілеттерін дамыту. КМ 5. ОН 5.3. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістемелерін, жаңа тәсілдерін, цифрлық технологияларын, тиімді нысандары мен әдістерін қолдану. ОН 5.4. Үздік педагогикалық тәжірибелерді жалпылауға қатысу және тарату. 27
3 Құзыреттерді өзгерту Қ 7. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін қолдану. Өзгертілді. Қ 7. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін және жасанды интеллект элементтерін қолдану. Жаңа қосылды. Қ 8. Кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Қ 9. Білім алушылардың қауіпсіздігі, денсаулығын сақтау және психологиялық жайлылығын қамтамасыз ету талаптарын ескере отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру. КМ 1. Оқу-тәрбие процесін жоспарлау. 33
4 Мәтінді техникалық түзету - -

Наличие лицензии по данной специальности: Бар

Руководитель: Сарсембаева Алия Аглиевна

Исполнитель: Касымова Гульнур Ильясовна
Сотовый телефон: 87071090778
Адрес электронной почты: ekch_semey@mail.ru