Заявка на обновление образовательной программы
"Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КеАҚ Шәкәрім жоғары колледжі направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01140100 Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі, квалификации/ям, 4S01140101 Бастауыш білім беру мұғалімі.
ID обновляемой ОП в Реестре: 16858
| № | Өзгерістер түрлері | ББ қолданыстағы редакциясы | ББ жаңартылған редакциясы | Өзгерістер пайызы |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту | Блок КМ 150 кредитов | Қосылды БМ 1. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық негіздерді қалыптастыру -6 кредитов БМ 2. Қауіпсіз білім беру ортасын құру – 5 кредитов ПС-тегі өзгерістерге байланысты кәсіби модульдер қайта қаралды - 139 кредит | |
| 2 | Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу | КМ 1. ОН1.1.Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен бағалаудың тиісті әдістерін таңдау. ОН1.2. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану. ОН1.3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескеру. ОН1.4. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде сандық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН1.5. Білім беру міндеттерін қою, қысқа және орта мерзімді жоспарлауды жүзеге асыру. КМ 2. ОН 2.1. Оқушылармен оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда түрлі әдістер мен тәсілдерді меңгеру. ОН 2.2. Педагогикалық шеберлік техникасын оқушылар ұжымы және ата-аналармен қарым-қатынас жасау кезінде қолдану. ОН 2.3. Кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды пайдалану. ОН 2.4. Шағын жинақталған мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыру жолдарын меңгеру. ОН 2.5. Сыныптан тыс тәрбие жұмысының әдістері, құралдары және нысандарын қолдану. ОН 2.6. Жазғы сауықтыру лагерьлерінде балалар ұжымдарының өмірі мен қызметін ұйымдастыру. ОН 2.7. Білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейі мен прогресін бақылау және ұйымдастыру. КМ 3. ОН 3.1.Қазақ тілінің фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік жүйелерін, оқыту әдістері мен технологияларын қолдану. ОН 3.2. Сөйлеу қызметінің барлық түрлерін дамытуды қамтамасыз ету. ОН 3.3. Көркем әдебиетті мәнерлеп оқу әдістерін меңгеру. ОН 3.4. Бастауыш сыныптарда арифметикалық, алгебралық, геометриялық материалдарды қолдану. ОН 3.5. Жаратылыстану мен дүниетануды оқыту әдістемесін қолдану. ОН 3.6. Дене тәрбиесінің мақсаттары мен міндеттерін, дене тәрбиесін оқыту әдістемесін тәжірибеде қолдану. ОН 3.7. Оқушылардың көркемдіктехнологиялық білім негіздерін, кеңістіктік-бейнелі, шығармашылық ойлауын жүйесіну, руханиадамгершілік мәдениетін дамыту жолдарын меңгеру. КМ 4. ОН 4.1. Критериалды бағалау жүйесін іске асыру қағидаттарын, тәсілдерін және әдістерін қолдану. ОН 4.2. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау және әзірлеу. ОН 4.3. Педагогикалық үрдістің барлық қатысушыларының субъекттен-субъективті өзара әрекеттесуін ұйымдастыру арқылы оқу үрдісін басқару технологиясын қолдану. ОН 4.4. Педагогикалық қызметті арнайы ғылыми білім мен зерттеу нәтижелері негізінде жобалау. ОН 4.5. Оқушыларға әлемнің тұтас жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастыру. ОН 4.6. Инновациялық технологияларды қолдана отырып, сабақтар өткізу. ОН 4.7. Музыкаға деген құндылықты қатынасты және музыкалық қызмет процесінде өзін-өзі шығармашылық жағынан ұйымдастыру жолдарын меңгеру. КМ 5. ОН 5.1. Педагогикалық процеске барлық қатысушылардың субьективті өзара әрекетін ұйымдастыру арқылы білім беру процесін басқару технологиясын пайдалану. ОН 5.2. Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимылдың этикалық міндеттерін талдау. ОН 5.3. Бірінші сынып оқушысының алғашқы апталарында педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың жолдарын меңгеру. ОН 5.4. Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыру. ОН 5.5. Еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау. | БМ 1 ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру. ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну. ОН 1.4. Өзара ынтымақтастық қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. БМ 2. ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтежелі оқытуға жағдай жасау. ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ОН 2.5. Педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастыру. КМ 1. ОН.1.1.Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен бағалаудың тиісті әдістерін таңдау. ОН 1.2. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалану. ОН1.3. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескеру. ОН 1.4. Білім беру үрдісі кезеңінде, оның ішінде сандық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау ОН 1.5. Білім беру міндеттерін қою, қысқа және орта мерзімді жоспарлауды жүзеге асыру. КМ 2. ОН 2.1.Білім алушыларды критериалды бағалау жүйесін қолдану. ОН 2.2. Білім алушылардың оқудағы жетістіктеріне тұрақты мониторинг жүргізу. ОН 2.3. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты қалыптастыру. ОН 2.4. Бағалау құралдарын әзірлеу. ОН 2.5. Оқыту тәжірибесін жақсарту үшін бағалау нәтижелерін қолдану. КМ 3. ОН 3.1. Білім алушының жеке басының жалпы мәдениетін және оның әлеуметтенуін қалыптастыруға ықпал ету ОН 3.2. Білім алушыларды педагогке құрметпен қарауға тәрбиелеу. ОН 3.3. Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне кіріктіру. ОН 3.4. Жеке даму траекториясын жасау арқылы білім алушылардың жеке өсуіне ықпал ету. ОН 3.5 Көркемдік-технологиялық дағдыларды, кеңістіктік-бейнелік, шығармашылық ойлауды, рухани-адамгершілік мәдениетті дамыту ОН 3.6. Білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын тәрбие жұмысын жүзеге асыру. ОН 3.7. Білім алушыларда салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесу. КМ 4 ОН 4.1. Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысу. ОН.4.2. Арифметикалық,алгебралық,геометриялық материалдарды, бастауыш сыныптарда оқыту әдістемесін қолдану. ОН 4.3. Оқу үрдісін жетілдіру үшін зерттеу нәтижелерін зерттеу КМ 5 ОН 5.1. Сабақты зерттеуге қатысу. ОН 5.2. Инновациялық технологияларды қолдана отырып сабақтар өткізу. ОН 5.3. Оқушылардың музыкаға деген құндылық қатынасын,музыкалық іс-әрекет процесінде шығармашылық өзін-өзі көрсетуін қалыптастыру. КМ 6. ОН 6.1. Білім алушылардың үлгерімі журналын және жеке істерін жүргізу. ОН 6.2. Ата-аналармен/заңды өкілдермен өзара қарым-қатынас жасау. ОН 6.3. Тақырыптық сынып сағаттары мен ата-аналар жиналыстарын өткізу, ата-аналарға кеңес беру. ОН 6.4. Білім алушыларға мектепте және ұжымда бейімделуге көмектесу. ОН 6.5. Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету. | 100 |
| 3 | Құзыреттерді өзгерту | Қ 13. Кәсіби қоғамдастықпен және білім беруге мүдделі барлық тараптармен өзара әрекеттесу. | Қосылды Қ 7. Кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Қ 8. Білім алушылардың қауіпсіздігі, денсаулығын сақтау және психологиялық жайлылығын қамтамасыз ету талаптарын ескере отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру. ПС сәикес өзгертілді . Қ 10. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау. Қ 12. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау және әзірлеу. Қ 13. Сынып жетекшілігін жүзеге асыру. | 36 |
| 4 | Мәтінді техникалық түзету | Қ 6. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін қолдану. ЖММ 2. ОН 2.2. Ақпараттық анықтамалық және интерактивті веб- порталдардың қызметтерін пайдалану. ЖММ 3. О.Н 3.4. Қазіргі әлемдегі жасыл экономика туралы білімдерін кеңейту. | Қ 6. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, ақпаратты цифрлық өңдеу әдістерін және жасанды интеллект элементтерін пайдалану. ЖММ 2. ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық веб-порталдардың қызметтерін және жасанды интеллект элементтерін пайдалану. ЖММ 3. О.Н 3.4. Әлемдік экономиканың даму тенденцияларын және мемлекеттің "жасыл" экономикаға көшуінің негізгі міндеттерін түсіну. |
Наличие лицензии по данной специальности: Бар
Руководитель: Абдикаримова Тоты Тлеулесовна
Исполнитель: Токтаубаева Ботагоз Алибековна Сотовый телефон: 87754762992 Адрес электронной почты: agrotekhkolledzh.gushakarima@mail.ru