QR Code
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных
лицензия ru.pdf

Заявка на обновление образовательной программы

"Қостанай жоғары педагогикалық колледжі" КМҚК направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01140100 Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі, квалификации/ям, 4S01140101 Бастауыш білім беру мұғалімі.

ID обновляемой ОП в Реестре: 15247

Өзгерістер түрлері ББ қолданыстағы редакциясы ББ жаңартылған редакциясы Өзгерістер пайызы
1 Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту Дене тәрбиесі - 168 сағат. Қазақ тілі-96 сағат. Қазақстан тарихы -96 сағат. ЖММ 1. Дене қасиеттерін дамыту және жетілдіру - 168 сағат ЖММ 2. Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану- 72 сағат Дене тәрбиесі - 120 сағат. Қазақ тілі -120 сағат. Қазахстана тарихы -120 сағат. ЖММ 1. Дене қасиеттерін дамыту және жетілдіру - 240 сағат ЖММ 2. Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану- 96 сағат
2 Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу Мақсаты: Бастауыш білім беру мамандығы бойынша құзыретті мамандарды даярлау, олардың жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиеленген бастауыш мектеп оқушысының жеке басының интеллектуалды, адамгершілік, шығармашылық және физикалық дамуына жағдай жасай алуын, сондай-ақ жобалық және зерттеу қызметін, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу және сараптауды жүзеге асыруын қамтамасыз ету. 1. БМ 1 - 2. БМ 2 – 3. ЖММ 2. ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық және интерактивті веб-порталдардың қызметтерін пайдалану. 4. ОН 1.4. – 5. КМ 2. Әдістемелік және техникалық шарттарды жобалау ОН 2.2. Оқу-тәрбие процесінде экологиялық қауіпсіздік техникасы мен құралдарын қолдану. ОН 2.3. Сынаптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау және өткізу. 6. КМ 3. Оқу ақпаратын тарату, білімді өз бетінше меңгеруге үйрету 7. КМ 4. Оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру ОН 4.4- 8. ОН 4.3. Инновациялық технологияларды пайдалана отырып сабақ өткізу. 9. КМ 5. Оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру. ОН 5.4- ОН. 6.3 Мақсаты: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде бастауыш мектеп оқушыларының интеллектуалдық, адамгершілік, шығармашылық және физикалық дамуына жағдай жасай алатын кәсіби құзыретті мамандарды даярлау, сондай-ақ олардың жобалық-зерттеу қызметін және оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. 1. БМ 1. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық негіздерді қалыптастыру ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру. ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну. ОН 1.4. Өзара ынтымақтастық қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. 2. БМ 2. Қауіпсіз білім беру ортасын құру. ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтежелі оқытуға жағдай жасау. ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ОН 2.5. Педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастыру. 3. ЖММ 2. ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық және интерактивті веб-порталдардың қызметтерін, жасанды интеллект негізіндегі сервистерді пайдалану. 4. ЖММ 3. ОН 3.2 . Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін меңгеру. ОН 3.3. Жаһандық экономикалық даму тенденцияларын және мемлекеттің «жасыл» экономикаға көшуінің негізгі мақсаттарын түсіну. 5. КМ 1 Оқу процесін жүзеге асыру. 6. КМ 2. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау ОН 2.4. Өзінің жеке кәсіби даму траекториясын қалыптастыру. 7. КМ 3 Білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту. ОН 3.2. Қазақ мәдениеті мен тілінің байлығын, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерін оқыту мен тәрбиелеу процесіне кіріктіру. ОН 3.3. Білім алушының эмоционалдық-құндылық сферасын дамыту. ОН 3.5. Өзінің жеке кәсіби даму траекториясын қалыптастыру. 10. КМ 4. Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру. ОН 4.3. Сабаққа арналған оқу-әдістемелік материалдарды ақпараттық технологияларды қолдана отырып әзірлеу ОН 4.4. Қақтығыстарды конструктивті шешу үшін тиімді тактикалар мен үлгілерді қолдануды меңгеру. 11. КМ 5. ОН 5.2. Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттестіктің этикалық мәселелерін талдау мен шешуге тұтас көзқарасты қалыптастыру. ОН 5.4 Өз тәжірибесіне және әріптестердің тәжірибесіне рефлексия жасау. (Action Research, Lesson Study) ОН. 5. 5. Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысында, білім алушалармен жеке және сараланған түрде жұмыс жасау. 12. КМ 6. Сынып жетекшілігін жүзеге асыру. ОН 6.1. Білім алушылармен сыныптан тыс тәрбиелік жұмыс және сынып жетекшілігі жұмысын меңгеру. ОН 6.4. Білім алушылардың ата-аналарымен/заңды өкілдерімен және педагогтермен өзара ынтымақтастықты ұйымдастыру. 30
3 Құзыреттерді өзгерту Қ 6. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін қолдану. Қ 7. - Қ 8. - Қ 9. Өзінің кәсіби өсуін жетілдіру, тиімді педагогикалық қызмет үшін құзыреттерді дамыту. Қ 10. Критериалды бағалау жүйесін іске асырудың қағидаттарын, тәсілдері мен тетіктерін қолдану. Қ 11. Педагогикалық мақсаттарға жету үшін алған білімдерін талдау және синтездеу. Қ 12. Критериалды бағалау жүйесін іске асырудың қағидаттарын, тәсілдері мен тетіктерін қолдану. Қ 13Арнайы ғылыми білім мен зерттеу нәтижелері негізінде Педагогикалық қызметті жобалау. Қ 14. Білім беру процесін жоспарлау, барлық білім алушылар үшін қауіпсіз, қолайлы ортаны ұйымдастыру және оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ету. Қ 6. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін, жасанды интеллект құралдары мен сервистерін пайдалану. Қ 7. Кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру Қ 8. Білім алушылардың қауіпсіздігі, денсаулығын сақтау және психологиялық жайлылығын қамтамасыз ету талаптарын ескере отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Қ 9. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдері, тиімді формалары, әдістері мен құралдарын қолдану. Қ 10.Оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, қолайлы әдістемелер мен бағалау құралдары негізінде сабақ өткізу. Қ 11. Білім алушыларды қоғам құндылықтары жүйесіне тарту және мамандыққа деген қоғамдық сенімді арттыру. Қ 12. Кәсіби қызмет нәтижелерін ұсыну. Қ 13.Тәрбие жұмысының формалары мен әдістерін қолдану. Қ 14. Эмоционалды интеллект пен әлемге құндылық көзқарасты дамыту. 10
4 Мәтінді техникалық түзету - -

Наличие лицензии по данной специальности: Бар

Руководитель: Құсайын Жомарт Қоңырбайұлы

Исполнитель: Ахат Қамар Закарияқызы
Сотовый телефон: 87475391367
Адрес электронной почты: kamar.akhat @mail.ru