QR Code
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных
лицензия ru.pdf

Заявка на обновление образовательной программы

"Қостанай жоғары педагогикалық колледжі" КМҚК направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01120100 Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, квалификации/ям, 4S01120102 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының тәрбиешісі.

ID обновляемой ОП в Реестре: 20009

Өзгерістер түрлері ББ қолданыстағы редакциясы ББ жаңартылған редакциясы Өзгерістер пайызы
1 Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту ЖММ 1. Дене қасиеттерін дамыту және жетілдіру.-288. ЖММ 4. Қоғам мен еңбек ұжымында әлеуметтену және бейімделу үшін әлеуметтік ғылымдар негіздерін қолдану-72. КМ- 1- 696 ЖММ 1. Дене қасиеттерін дамыту және жетілдіру- 216 сағат. ЖММ 4. Қоғам мен еңбек ұжымында әлеуметтену және бейімделу үшін әлеуметтік ғылымдар негіздерін қолдану-96 КМ -1 - 744 ссғст
2 Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу 1. БМ 1 - 2. БМ 2 – 3. ЖММ 2. ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық және интерактивті веб-порталдардың қызметтерін пайдалану. 4. ЖММ 3. ОН 3.2. Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін меңгеру 5. КМ 1. Модулін Білім алушылардың оқу қызметін жоспарлау және ұйымдастыру алып тастадық. 6. КМ 2. ОН 2.4. Лего құрылысы мен робототехника негіздерін меңгеру. 7. КМ 4 Оқу ақпаратын тарату, білімді өз бетінше меңгеруге жаттықтыру 8. КМ 7. Білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау, білім беру ортасын зерттеу. ОН 7.5. Балалардың даму деңгейін бағалауды бақылау және әзірлеме жасау. 1. БМ 1. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық негіздерді қалыптастыру ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру. ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну. ОН 1.4. Өзара ынтымақтастық қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. 2. БМ 2. Қауіпсіз білім беру ортасын құру. ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтежелі оқытуға жағдай жасау. ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ОН 2.5. Педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастыру. 3. ЖММ 2. ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық және интерактивті веб-порталдардың қызметтерін, жасанды интеллект негізіндегі сервистерді пайдалану. 4. ЖММ 3 ОН 3.2. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін, сондай-ақ мемлекеттің «жасыл» экономикаға көшу негіздерін меңгеру. 5. КМ 1. Тәрбие және білім беру процесін жүзеге асыру (бұрын КМ 2 болды) 6. КМ 1. ОН 1.1. Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 1.4. Ойын қызметін ұйымдастыру үшін техникалық оқыту құралдарын пайдалану 7. КМ 3 Әдістемелік қызметті жүзеге асыру. ОН 3.5. Мектепке дейінгі ұйымның әдістемелік жұмыстарына қатысу. 8. КМ 6. Тәрбиеленушілердің даму деңгейіне мониторинг жүргізу ОН 6.5. Мектепке дейінгі жастағы балалардың білімі мен дағдыларын дамыту деңгейін диагностикалау нәтижелерін есептеудің теориясы мен әдістемесі. 100
3 Құзыреттерді өзгерту Қ 6. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін қолдану. Қ 7 Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру. Қ 8 Өзінің кәсіби өсуін басқару және тиімді педагогикалық қызмет үшін құзыреттерін дамыту. Қ 9 Танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамытуды жоспарлау және жүзеге асыру. Қ 10 Коммуникацияны дамыту іс-шараларын өткізу және жоспарлау. Қ 11. Арнайы ғылыми білім мен зерттеу нәтижелері негізінде педагогикалық қызметті жобалау. Қ 12. Педагогикалық мақсаттарға жету үшін алған білімдерін талдау және синтездеу. Қ13. Білім беру үдерісін жоспарлау, барлық білім алушылар үшін қауіпсіз, қолайлы ортаны ұйымдастыру және оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ету. Қ 6. Кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды, сандық ақпаратты өңдеу әдістерін, сондай-ақ жасанды интеллект құралдары мен сервистерін пайдалану. Қ 7. Кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру Қ 8. Өзінің кәсіби даму траекториясын құру және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі білім алуды жүзеге асыру. Қ 9. Мектепке дейінгі ұйымның және жас тобының тәрбиелеу-білім беру жұмысының жылдық жоспарына сәйкес мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес педагогикалық процесті жоспарлау. Қ 10. Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту мазмұнын меңгеру деңгейіне мониторинг жүргізу. Қ 11. Тәрбиеленушілердің физикалық, коммуникативтік, танымдық және зерттеушілік, шығармашылық, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларының дамуын ескере отырып, тәрбиелеу-білім беру үдерісін ұйымдастыру. Қ 12. Білім беру үдерісінің барлық бағыттары бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу. Қ 13. Білім алушылардың қауіпсіздігі, денсаулығын сақтау және психологиялық жайлылығын 10
4 Мәтінді техникалық түзету - -

Наличие лицензии по данной специальности: Бар

Руководитель: Құсайын Жомарт Қоңырбайұлы

Исполнитель: Ахат Қамар Закарияқызы
Сотовый телефон: 87475391367
Адрес электронной почты: kamar.akhat @mail.ru