QR Code
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных
лицензия анг.pdf

Заявка на обновление образовательной программы

"Қостанай жоғары педагогикалық колледжі" КМҚК направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01140600 Негізгі орта білім берудегі тіл мен әдебиетті оқытудың педагогикасы мен әдістемесі, квалификации/ям, 4S01140605 Шетел тілі мұғалімі.

ID обновляемой ОП в Реестре: 20579

Өзгерістер түрлері ББ қолданыстағы редакциясы ББ жаңартылған редакциясы Өзгерістер пайызы
1 Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту - -
2 Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу Мақсаты: Негізгі орта білім беру саласы бойынша теориялық және практикалық білімін, іскерлігін, дағдыларын және интеллектуалдық, шығармашылық дамуын қалыптастыруды жүзеге асыратын мамандарды дайындау. 1. БМ 1 - болған жоқ. 2. БМ-2 - болған жоқ. 3. ЖММ 2. ОН 2.2. Ақпаратты іздеу, талдау және өңдеу үшін ақпараттық-анықтамалық және интерактивті веб-порталдардың қызметтерін пайдалану. 4. ЖММ 3. ОН 3.2. Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін меңгеру. ОН 3.3 – 5. КМ 1. Ұйымдастыушылық, әдістемелік және техникалық шарттарды жобалау. 6. КМ 3. Білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау. Мақсаты: Шетел тілін оқытудың заманауи әдістемелерін енгізе алатын, білім алушылардың коммуникативтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттерін қалыптастырып, олардың табысты әлеуметтенуін қамтамасыз ететін, жоғары интеллектуалдық, адамгершілік, шығармашылық және физикалық дамуға ие, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиеленген мамандарды даярлау. БМ 1. Қауіпсіз білім беру ортасын құру ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру . ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну.ОН 1.4. Оқушылармен, ата-аналармен және әріптестермен өзара құрмет пен түсіністік негізінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту. ОН 1.5. Сынып жетекшілігі қызметі, сыныптан тыс жұмыстың әдістері, құралдары мен түрлерін қолдану. 1. БМ 2. Қауіпсіз білім беру ортасын құру. ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтежелі оқытуға жағдай жасау. ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ОН 2.5. Оқу-тәрбие үдерісінде экологиялық қауіпсіздікке арналған тәсілдер мен құралдарды қолдану. РО 2.5. Оқу-тәрбие үдерісінде экологиялық қауіпсіздікке арналған тәсілдер мен құралдарды қолдану. ОН 2.6. Педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастыру. 2. ЖММ 2. ОН 2.2. Ақпараттық-анықтамалық және интерактивті веб-порталдардың қызметтерін, соның ішінде жасанды интеллект сервистерін ақпаратты іздеу, талдау және өңдеу үшін қолдану. 3. ЖММ 3. ОН 3.2. Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен жүргізудің ғылыми және заңнамалық негіздерін меңгеру.ОН 3.3. Жаһандық экономикалық даму тенденцияларын және мемлекеттің «жасыл» экономикаға көшуінің негізгі мақсаттарын түсіну. 4. КМ 1. Оқу үдерісін іске асыру. 5. КМ 2. Білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау 6. КМ 3. Білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту. 100
3 Құзыреттерді өзгерту Қ 6. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін қолдану. Қ 7. Білім беру процесін жоспарлау, барлық білім алушылар үшін қауіпсіз, қолайлы ортаны ұйымдастыру және оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ету. Қ 8. Білім алушылардың қауіпсіздігі, денсаулығын сақтау және психологиялық жайлылығын қамтамасыз ету талаптарын ескере отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Қ. 9 Коммуникативтік қарым-қатынас кезінде тілдік тәсілдерді дұрыс ұйымдастырып, белгілі бір тәртіппен жүйелі қолдану. Қ. 10 Негізгі әдеби бағыттарды, шетел әдебиет туындыларын талдау, олардың көркемдік және тәрбиелік құндылығын бағалау. Қ 11. Лингвистикалық пәндердің негізгі түсініктерді меңгеріп, теориялық білімді практикада қолдану. Қ 12 Негізгі мектепте ағылшын тілін тиімді оқытудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеру. Қ 13 Білім алушылардың білім жетістіктерін, өз қызметі мен әріптестерінің қызметін талдау және бағалау Қ 6. Кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды, сандық ақпаратты өңдеу әдістерін, сондай-ақ жасанды интеллект құралдары мен сервистерін пайдалану.Қ 7. Кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Қ 8 Білім алушылардың қауіпсіздігі, денсаулығын сақтау және психологиялық жайлылық талаптарын ескере отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Қ 9. Сөйлеу дағдыларын және шетел тілінде коммуникацияны дамыту. Қ 10. Лингвистикалық құзыреттерді дамыту. Қ 11. Білім алушыларды жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне баулу. Қ 12. Кәсіби ортада коммуникация мен өзара әрекеттесу үшін кәсіби лексиканы қолдану. Қ 13. Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру. 15
4 Мәтінді техникалық түзету - -

Наличие лицензии по данной специальности: Бар

Руководитель: Құсайын Жомарт Қоңырбайұлы

Исполнитель: Ахат Қамар Закарияқызы
Сотовый телефон: 87475391367
Адрес электронной почты: kamar.akhat @mail.ru