Заявка на обновление образовательной программы
"Ақтөбе жоғары гуманитарлық колледжі" МКҚК направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01140600 Негізгі орта білім берудегі тіл мен әдебиетті оқытудың педагогикасы мен әдістемесі, квалификации/ям, 4S01140601 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі.
ID обновляемой ОП в Реестре: 19935
| № | Өзгерістер түрлері | ББ қолданыстағы редакциясы | ББ жаңартылған редакциясы | Өзгерістер пайызы |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту | КМ 3. Оқу әдістемелік қызметті жүзеге асыру. ОН 3.1. Қазақ фольклорлық шығармаларына талдау жүргізу. ОН 3.2. Тіл білімінің негізгі ұғымдары, принциптері, теориялары мен фактілерін анықтау. ОН 3.3. Қазіргі қазақ тілінің зерттелуі туралы тұтас түсінік қолдану. ОН 3.4. Тіл білімі салалары бойынша лингвистикалық талдау дағдыларын қолдану. ОН 3.5. Ежелгі дәуір әдебиетінің жанрларын және стильдік ерекшеліктерін тану. | КМ 1. Оқу процесін жүзеге асыру. ОН 1.1. Қазақ фольклорлық шығармаларына талдау жүргізу. ОН 1.2 Тіл білімінің негізгі ұғымдары, принциптері, теориялары мен фактілерін анықтау. ОН 1.3. Қазіргі қазақ тілінің зерттелуі туралы тұтас түсінік қолдану. ОН 1.4. Тіл білімі салалары бойынша лингвистикалық талдау дағдыларын қолдану. ОН 1.5 Ежелгі дәуір әдебиетінің жанрларын және стильдік ерекшеліктерін тану. | |
| КМ 4. Оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру. ОН 4.1. Қазақ және шетел әдебиетінің даму тарихын анықтау. ОН 4.2. Негізгі мектепте қазақ тілін оқыту әдістері мен технологияларын қолдану. ОН 4.3. Әдебиет теориясын және әдеби мәтіндерді талдау әдістемесін меңгеру. | КМ 2. Оқу әдістемелік қызметті жүзеге асыру. ОН 2.1. Қазақ және шетел әдебиетінің даму тарихын анықтау. ОН 2.2. Негізгі мектепте қазақ тілін оқыту әдістері мен технологияларын қолдану. ОН 2.3 Әдебиет теориясын және әдеби мәтіндерді талдау әдістемесін меңгеру. ОН 2.4. Қазіргі заман әдебиетін меңгеру. ОН 2.5. Көркем жазу технологиясын игеру. | |||
| КМ 5. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау. ОН 5.1. Қазақ тілі және әдебиеті сабақтарында критериалды бағалауды жоспарлау. ОН 5.2. Оқу процесінде қазақ тілінің стилистикалық, лексикалық және грамматикалық нормаларын қолдану. ОН 5.3. Оқу жетістіктерін бақылау әдістері мен тетіктерін қолдану. ОН 5.4. Инклюзивті білім берудің теориясы мен әдіснамасын айқындау. | КМ 3. Білім алушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау. ОН3.1 Қазақ тілі және әдебиеті сабақтарында критериалды бағалауды жоспарлау. ОН3.2.Оқу процесінде қазақ тілінің стилистикалық, лексикалық және грамматикалық нормаларын қолдану. ОН3.3.Оқу жетістіктерін бақылау әдістері мен тетіктерін қолдану. ОН3.4.Жазғы сауықтыру лагерьлерінде тәрбиелік жұмыстарын жүргізу. | |||
| КМ 6. Білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау. ОН 6.1. Мәнерлеп оқу мәдениетін іске асыру әдістемелер мен технологияларын анықтау. ОН 6.2. Қазақ әдебиеті жазушыларының шығармаларына көркем талдау жүргізу. ОН 6.3. Білім беру ортасында қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарын ұйымдастыру. | КМ 4. Білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау. ОН4.1.Мәнерлеп оқу мәдениетін іске асыру әдістемелер мен технологияларын анықтау. ОН4.2.Қазақ әдебиеті жазушыларының шығармаларына көркем талдау жүргізу. ОН4.3. Қазақ тілі және әдебиеті пәндерін оқытуда зерттеу әдістерін енгізу. ОН4.4.Білім беру ортасында қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарын ұйымдастыру. | |||
| КМ 7. Мамандыққа деген қоғамдық сенімді қолдау және білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту. ОН 7.1. Педагогикалық менеджмент құндылықтар жүйесіне тарту. ОН 7.2. Қазақ тілі және әдебиеті пәндерін оқытуда зерттеу әдістерін енгізу. ОН 7.3. Педагогикалық этика нормаларына сәйкес кәсіби қызметті жоспарлау. ОН 7.4. Тиімді оқыту әдістемелерін және оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдана отырып сабақтар өткізу. | КМ 5. Білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту. ОН 5.1. Тәрбие жұмысының теориялық және әдістемелік негізін қолдану. ОН 5.2. Сыныптан тыс тәрбие жұмысының әдістерін, құралдарын, нысандарын меңгеру. ОН5.3. Педагогикалық этика нормаларына сәйкес кәсіби қызметті жоспарлау. ОН5.4.Тиімді оқыту әдістемелерін және оқу жетістіктерін бағалау құралдарын қолдана отырып сабақтар өткізу. | |||
| 2 | Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу | ЖБП мзмұнында техникалық-технологиялық бағыт қарастырылған. | Мамандық бейінін ескере отырып, педагогикалық бағытқа өзгертілді. | 14 |
| - | ЖММ2 мазмұнына жасанды интеллект қосылды. | 5 | ||
| - | ЖММ3 мазмұнына "жасыл экономика" қағидаттары қосылды. | 5 | ||
| - | Базалық модуль қосылды. | 0 | ||
| 3 | Құзыреттерді өзгерту | Қ1. Іскерлік қатынастарды ауызша және жазбаша түрде мемлекеттік, орыс және шет тілінде жүзеге асыру. Қ 2. және Қ 3. құзыреттіліктері біріктірілді. | Қ 1. Қоғамда және кәсіби ортада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау. Қ 2. Кәсіби салада жаратылыстану, математикалық, қоғамдық-гуманитарлық білімдерді қолдану. | 17 |
| Қолданыстағы білім беру бағдарламасында 13 құзырет болды. | Жаңартылған мазмұндағы білім беру бағдарламасында Қ2 және Қ3 атаулары біріктірілді. Алайда әдістемелік ұсынымға сәйкес Қ7 және Қ8 атаулары қосылуына байланысты, құзыреттер саны өзгеріссіз сақталды. | 0 | ||
| 4 | Мәтінді техникалық түзету | - | - |
Наличие лицензии по данной специальности: Бар
Руководитель: Алишева Жанара Куандыковна
Исполнитель: Бөрібай Ақтолқын Жұбатқанқызы Сотовый телефон: +7 7024677399 Адрес электронной почты: aktolkyn.1973@mail.ru