Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Заявка на обновление образовательной программы
"Q multidisciplinary colledge Konaev" ЖШС направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01140100 Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі, квалификации/ям, 4S01140101 Бастауыш білім беру мұғалімі.
ID обновляемой ОП в Реестре: 15021
| № | Өзгерістер түрлері | ББ қолданыстағы редакциясы | ББ жаңартылған редакциясы | Өзгерістер пайызы |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту | ЖБП 3. Қазақ тілі - 4 (96) | ЖБП 1. Қазақ тілі - 4 (96) | |
| ЖБП 4. Қазақ әдебиеті - 4 (96) | ЖБП 2. Қазақ әдебиеті - 4 (96) | |||
| ЖБП 5. Орыс тілі және әдебиеті - 5 (120) | ЖБП 3. Орыс тілі және әдебиеті - 5 (120) | |||
| ЖБП 6. Шетел тілі - 4 (96) | ЖБП 4. Шетел тілі - 4 (96) | |||
| ЖБП 7. Қазақстан тарихы - 4 (96) | ЖБП 5. Қазақстан тарихы - 4 (96) | |||
| ЖБП 12. Дүниежүзі тарихы - 4 (96) | ЖБП 6. Дүниежүзі тарихы - 3 (72) | |||
| ЖБП 1. Математика - 5 (120) | ЖБП 7. Математика - 5 (120) | |||
| ЖБП 2. Информатика - 3 (72) | ЖБП8. Информатика - 3 (72) | |||
| ЖБП 15. Физика - 3 (72) | ЖБП 9. Физика - 3 (72) | |||
| ЖБП 10. Химия - 4 (96) | ЖБП 10. Химия - 3 (72) | |||
| ЖБП 11. Биология - 4 (96) | ЖБП 11. Биология - 3 (72) | |||
| ЖБП 13. География - 3 (72) | ЖБП 12. География - 3 (72) | |||
| ЖБП 14. Графика және жобалау - 3 (72) | ЖБП 13. Графика және жобалау - 2 (48) | |||
| ЖБП 9. Алғашқы әскери және технологиялық дайындық - 4 (96) | ЖБП 14. Алғашқы әскери және технологиялық дайындық - 4 (96) | |||
| ЖБП 8. Дене тәрбиесі - 5 (120) | ЖБП 15. Дене тәрбиесі - 6 (144) | |||
| ЖБП 16. Жаһандық құзыреттілік - 1 (24) | ЖБП 16. Жаһандық құзыреттілік - 1 (24) | |||
| ЖГП 1. Дене тәрбиесі - 5 (120) + ЖГП 2. Анатомия, физиология және мектеп гигиенасы - 2 (48) = 7 (168) | ЖММ 1. Дене қасиеттерін дамыту және жетілдіру - 10 (240) | |||
| ЖГП 3. Ақпараттық коммуникациялық технологиялар және цифрлық сауаттылық - 4 (96) | ЖММ 2. Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану - 3 (72) | |||
| ӘЭП 1. Экономика негіздері - 1 (24) + ӘЭП 2. Кәсіпкерлік негіздері - 1 (24) = 2 (48) | ЖММ 3. Экономиканың базалық білімін және кәсіпкерлік негіздерін қолдану - 4 (96) | |||
| ӘЭП 4. Философия негіздері - 1 (24) + ӘЭП 5. Мәдениеттану - 1 (24) + ӘЭП 6. Құқық негіздері - 1 (24) + ӘЭП 7. Саясаттану және әлеуметтану негіздері - 1 (24) = 4 (96) | ЖММ 4. Қоғам мен еңбек ұжымында әлеуметтену және бейімделу үшін әлеуметтік ғылымдар негіздерін қолдану - 5 (120) | |||
| деректер жоқ | БМ1.Кәсіби қызметтің психологиялық - педагогикалық негіздерін қалыптастыру. - 22 (528) | |||
| деректер жоқ | БМ2.Қауіпсіз білім беру ортасын құру. - 10 (240) | |||
| деректер жоқ | КМ1. Оқу процесін жүзеге асыру - 15 (360) | |||
| деректер жоқ | КМ2. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау - 7 (168) | |||
| деректер жоқ | КМ3. Мамандыққа деген қоғамдық сенімді қолдау - 15 (360) | |||
| деректер жоқ | КМ4. Білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту - 25 (600) | |||
| деректер жоқ | КМ5. Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру - 18 (432) | |||
| деректер жоқ | КМ6. Кәсіби дамуды жүзеге асыру - 28 (672) | |||
| деректер жоқ | КМ7. Білім алушыларды шығармашылық қызметпен таныстыру - 6 (144) | |||
| Аралық аттестаттау - 9 (216) | Аралық аттестаттау - 12 (288) | |||
| 2 | Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу | ЖБП 3. Қазақ тілі: ОН 3.1. Қазақ тілінің орфографиясы, лексикасы және грамматикалық нормаларын қолдану. ОН 3.2. Қазақ тілін ана тілі ретінде тани отырып, өмірлік қажеттіліктерінде коммуникативтік әрекеттер түрінде (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым) сауаттылықпен қолдану. ОН 3.3. Сөз мәдениетін көпшілік алдында сөйлеуде, монологтарда, пікірталас кезінде және басқа да қарым - қатынас аясында қолдану. ОН 3.4. Күнделікті өзі еркін қолданып жүрген қарым - қатынас құралынан оны тілдік заңдылықтар негізінде танып - білу дағдыларын қалыптастыру | ЖБП 1. Қазақ тілі: ОН 1.1. Әр түрлі типтегі және жанрдағы, публицистикалық стильдегі мәтіндерді жазу. ОН 1.2. Тыңдалған, оқылған және аудиовизуалды материалдардың мазмұнын баяндау. ОН 1.3. Автордың позициясын және мәтіннің жасырын мағынасын, мақсатты аудиторияны, жанрларды анықтау. ОН 1.4. Өз пікірін білдіре отырып, тыңдалған материалды ақпараттың сенімділігі, өзектілігі тұрғысынан бағалау. ОН 1.5. Мәселені шешудің өзіндік жолдарын ұсына отырып және негіздей отырып, эссенің әртүрлі түрлерін жазу. ОН 1.6. Ақпаратты әртүрлі көздерден алу және синтездеу. ОН 1.7. Техникалық-технологиялық және оқу-ғылыми сала шеңберінде көпшілік алдында сөйлеу үшін кеңейтілген монолог құру. | 5 |
| ЖБП 4. Қазақ әдебиеті: ОН 4.1. Креативті ойлауға бағыттау, ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. ОН 4.2. Әдеби жанрлар,әдеби бағыттар, шығарманың тақырыбы,идеясы,автордың ұстанымы, тілдік және стильдік ерекшеліктері, проблемалары сияқты түсініктерді бағалау. ОН 4.3. Поэтикалық синтаксисті бейнелері, бейнелеу құралдары мен фигураларын құрудың тәсілдерін талдау. ОН 4.4. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгеру. | ЖБП 2. Қазақ әдебиеті: ОН 2.1. Көркем шығарманың мазмұнын, оның проблемаларын түсіну, сыни тұрғыдан түсіну, өз көзқарасын білдіру. ОН 2.2. Авторлық позицияны білдіруге байланысты дәйексөздерді, үзінділерді мәтіннен өз бетінше тауып, мәнерлеп жатқа оқу. ОН 2.3. Шығарма мәтініне сілтеме жасап, тақырып пен бейнелер туралы өз пікірін білдіре отырып, проблемалық сұраққа толық дәлелді жауап беру. ОН 2.4. Жанрды және оның белгілерін анықтау. ОН 2.5. Кейіпкерлер жүйесіндегі олардың рөлі мен маңыздылығын анықтай отырып, шығарманың кейіпкерлерін сипаттау. ОН 2.6. Поэтикалық синтаксистің бейнелері, бейнелеу құралдары мен фигураларын құрудың құралдары мен әдістерін талдау, олардың оқырманға әсерін түсіндіру. | 5 | ||
| ЖБП 5. Орыс тілі және әдебиеті: ОН 5.1. Орыс тілі мен әдебиетін кіріктірілген оқыту негізінде тілдік дағдыларды жетілдіруге ықпал ету мен коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту. ОН 5.2. Орыс тілінің грамматикалық нормалары, орфографиясы, лексикасын қолдану. ОН 5.3. Коммуникативтік әрекеттерге байланысты тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым түрлерін сауаттылықпен қолдану. ОН 5.4. Ғылыми-техникалық, көркем эстетикалық, әлеуметтік салалардағы ақпаратты пайдалануды меңгеру. ОН 5.5. Жалпы әлемдік білім беру кеңістігінде бағдарлануға көмектесу. | ЖБП 3. Орыс тілі және әдебиеті: ОН 3.1. Тақырып бойынша мәтіннің негізгі идеясын анықтау. ОН 3.2. Көркем шығарманың мазмұнын, оның проблемаларын түсіну және талдау. ОН 3.3. Оқылған мәтін бойынша практикалық сұрақтарды тұжырымдау. ОН 3.4. Күнделікті өзі еркін қолданып жүрген қарым - қатынас құралынан оны тілдік заңдылықтар негізінде танып - білу дағдыларын қалыптастыру. ОН 3.5. Әр түрлі көздерден алынған ақпаратты қорытындылау. ОН 3.6. Аралас типтегі мәтіндер жасау, шығармашылық жұмыстар жазу (эссе). | 5 | ||
| ЖБП 6. Шетел тілі: ОН 6.1. Болашақ кәсіби қызметпен әр түрлі функционалдық стильдердің: ғылыми-көпшілік, публицистикалық, өмірбаяндық шынайы мәтіндерін оқу және түсіну. ОН 6.2. Оқылған (тыңдалған ,көрген) толық ,қысқаша баяндауды орындай білу, оқиғаларды, фактілерді сипаттау. ОН 6.3. Әр түрлі стильдегі мәтіндердің, соның ішінде болашақ кәсіби кызметпен байланысты мәтіндердің жазбаша аудармасын орындау. ОН 6.4. Сөйлеу этикетінің нормаларын сақтай отырып, ресми және бейресми қарым қатынастардың әр түрлі жайдайларында диалогтің барлық түрлерін жүргізу. | ЖБП 4. Шетел тілі: ОН 4.1. Болашақ кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі функционалды стильдердің: ғылыми-көпшілік, публицистикалық, өмірбаяндық шынайы мәтіндерін оқу және түсіну. ОН 4.2. Оқылған (тыңдалған, көрген) толық және қысқаша баяндауды орындау, оқиғаларды, фактілерді, құбылыстарды сипаттау. ОН 4.3. Ағылшын тілінен әр түрлі стильдегі мәтіндердің, соның ішінде болашақ кәсіби қызметпен байланысты мәтіндердің жазбаша аудармасын орындау. ОН 4.4. Сөйлеу этикетінің нормаларын сақтай отырып, ресми және бейресми қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында диалогтың барлық түрлерін жүргізу. | 5 | ||
| ЖБП 7. Қазақстан тарихы: ОН 7.1. Қазақстанның түрлі тарихи кезеңдердегі этногенезді, этникалық, саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының негізгі процестерін талдау. ОН 7.2. Қазақстанның әлемдік тарихи үдерістегі орны мен рөлін айқындау. ОН 7.3. Қазақ халқының дәстүрлі мәдениетін, кеңес кезіндегі және ұлттық жаңғыру кезеңіндегі мәдениетін талдау. ОН 7.4. Қазақстанның түрлі тарихи кезеңдердегі саяси-құқықтық процестер мен қоғамдық-саяси ойдың дамуын сипаттау. ОН 7.5. Қазақстанның орта ғасырлардағы ғылыми мұрасын және XVIII –XX ғасырларлардағы білім беруді дамытуды талдау. | ЖБП 5. Қазақстан тарихы: ОН 5.1. Орталық Азия өркениеттерінің шығу тегі мен ерекшеліктерін, алуан түрлілігін, мәдени ортақтығын, материалдық және рухани мәдениетінің жетістіктерін сипаттау. ОН 5.2. Қазақстан аумағындағы этногенезді, этникалық және әлеуметтік процестерді талдау. ОН 5.3. Қазіргі Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің қалыптасуының тарихи кезеңдерін, тарихи-географиялық сипаттамаларын, қоғамдық-саяси даму ерекшеліктерін талдау. ОН 5.4. Қазақ халқының дәстүрлі мәдениетін, кеңестік кезеңдегі және ұлттық жаңғыру кезеңіндегі мәдениетін талдау. ОН 5.5. Қазақтардың тіршілігін қамтамасыз етудің дәстүрлі жүйесін және Қазақстанның қазіргі кездегі әлеуметтік-экономикалық дамуын сипаттау. ОН 5.6. Әр түрлі тарихи кезеңдердегі Қазақстандағы саяси-құқықтық процестер мен қоғамдық-саяси ойдың дамуын сипаттау. ОН 5.7. Ортағасырлық Қазақстанның ғылыми мұрасын және XVIII-XX ғасырлардағы білім беруді дамытуды талдау. | 5 | ||
| ЖБП 12. Дүниежүзі тарихы: ОН 12.1. Түрлі тарихи кезеңдерде әлем тарихының этникалық, саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының негізгі мәселелерін ұғыну арқылы тұлғаның тарихи санасын қалыптастыру. ОН 12.2. Әлемдегі этникалық және әлеуметтік процестерді, мемлекеттердің соғыс және революциялар тарихын сипаттау. ОН 12.3. Әлемдегі саяси-құқықтық процестерді, әлемдегі қоғамдық саяси ойдың қалыптасуын, білім мен ғылымның дамуын білу. ОН 12.4. Адамзаттың рухани адамгершілік құндылықтары мен мәдени мұрасының әлем дамуына әсерін сипаттау. ОН 12.5. ХХ-ХХІ ғасырлардағы қоғамдық-саяси ойдың дамуын, әлемнің қазіргі саяси-құқықтық биполярлық жүйесін, қауіпсіздік сақтау проблемасын сипаттау. | ЖБП 6. Дүниежүзі тарихы: ОН 6.1. Өркениеттердің түрлері мен ерекшеліктерін, мәдениеттердің өзара әрекеттесуі мен өзара әсерінің оң және теріс жақтарын сипаттау. ОН 6.2. Этникалық және әлеуметтік процестерді олардың әртүрлі тарихи кезеңдердегі маңыздылығын сипаттау. ОН 6.3. Империялардың, соғыстардың, революциялар мен шапқыншылықтардың себептері мен салдарын сипаттау. ОН 6.4. Адамзаттың рухани-адамгершілік құндылықтары мен мәдени мұрасының қалыптасу көздері мен маңыздылығын сипаттау. ОН 6.5. Экономикалық жүйелердің тарихи түрлерін, табиғи-географиялық фактордың мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық дамуына әсерін сипаттау. ОН 6.6. ХХ-ХХІ ғасырлардағы қоғамдық-саяси ойдың дамуын, әлемнің қазіргі саяси-құқықтық биполярлық жүйесін, бейбітшілік пен қауіпсіздікті сақтау проблемасын сипаттау. ОН 6.7. Білім мен ғылымның дамуын және олардың әртүрлі тарихи кезеңдердегі маңыздылығын сипаттау. | 5 | ||
| ЖБП 1. Математика: ОН 1.1. Функция ұғымын, олардың қасиеттерін және графиктерін сипаттау. ОН 1.2. Тригонометриялық функциялар, дәрежелік функция , көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды,теңдеулер мен теңсіздіктерді,олардың жүйелерін шешу. ОН 1.3. Математикалық статистика және ықтималдық теориясы негіздерін білу. ОН 1.4. Туынды және оның қолданылуы, алғашқы функция және интегралды есептер шешуде қолдану. ОН 1.5. Стереометрия аксиомаларын, кеңістіктегі параллельдік және перпендикулярлық, кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі және векторлар түсініктерін сипаттау. ОН 1.6. Көпжақтар, айналу денелері және олардың элементтерін білу және денелер көлемдеріін есептеу. | ЖБП 7. Математика: ОН 7.1. Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарын және олардың қасиеттерін меңгеру, функцияларды сипаттай білу. ОН 7.2. Рационалды және иррационалды, индикативті, дәрежелік, тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктерді, олардың жүйелерін шешу әдістерін меңгеру. ОН 7.3. Қарапайым ықтималдық теориясының негізгі ұғымдары туралы түсінікке ие болу, оқиғалардың пайда болу ықтималдығын табу және бағалау. ОН 7.4. Жазық және кеңістіктік геометриялық фигуралар, олардың негізгі қасиеттері туралы түсінікке ие болу, сызбалардағы, модельдердегі және нақты әлемдегі геометриялық фигураларды тану. ОН 7.5. Геометриялық есептер мен техникалық-технологиялық есептерді практикалық мазмұнмен шешу үшін геометриялық фигуралар мен формулалардың меңгерілген қасиеттерін қолдану. | 5 | ||
| ЖБП 2. Информатика: ОН 2.1. Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды практикада тиімді пайдалану үшін білім алушыларды аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету. ОН 2.2. Деректерді, ақпараттық процестер мен жүйелерді ұсыну. ОН 2.3. Ақпараттық объектілерді, компьютерлік желілерді құруды меңгеру. ОН 2.4. Түрлендіруге және ақпараттық қауіпсіздік саласында дағдылармен қамтамасыз етуге ықпал ету | ЖБП8. Информатика: ОН 8.1. Пайдаланушының қауіпсіздігін және компьютерді қорғауды қамтамасыз ету тәсілдерін білу. ОН 8.2. Процессорлар мен мобильді құрылғылардың аппараттық құралдарының функциялары мен жұмыс принципін, бағдарламалық жасақтаманы таңдауды түсіндіру. ОН 8.3. Әр түрлі санау жүйелерінде сандарды түрлендіру, логикалық схемалар мен өрнектерді құру дағдыларын меңгеру. ОН 8.4. Деректер базасын құру, блокчейн және бұлтты технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру. ОН 8.5. 3D модельдеу және Web-жобалау дағдыларын меңгеру. ОН 8.6. Алгоритмдер мен интерфейстерді құру дағдыларын меңгеру. ОН 8.7. Пайдаланушы ақпаратына қатысты ақпараттық қауіпсіздік шараларын қолдану. | 5 | ||
| ЖБП 15. Физика: ОН 15.1. Механика негізгі заңдарын, статика, гидростатика негіздерін білу. ОН 15.2. Жылу физикасын, газ заңдары, термодинамика негіздерін білу. ОН 15.3. Электростатика, электр тогы, электр және магниттік құбылыстар, электромагниттік тербелістер мен толқындар туралы білу. ОН 15.4. Оптика, атомдық және кванттық физика заңдарын қолдану. ОН 15.5. Қоршаған дүниенің заңдылықтары олардың өзара байланысында зерттелу, физикалық есептерді шешудің іргелі принциптері мен әдістерін меңгеру. ОН 15.6. Маңызды практикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін негізгі физикалық теорияларды меңгеру. | ЖБП 9. Физика: ОН 9.1. Негізгі ұғымдарды меңгеру, механиканың заңдарын, теориялары мен теңдеулерін түсіндіру және қолдану. ОН 9.2. Молекулалық-кинетикалық теорияның негіздерін меңгеру, қатты денелердің, сұйықтықтар мен газдардың модельдері мен қасиеттерін сипаттау. ОН 9.3. Электр тогы мен магнетизмнің табиғатын түсіну, олардың негізгі заңдылықтары мен сипаттамаларын білу. ОН 9.4. Тербелістер мен электромагниттік толқындардың пайда болу жағдайларын түсіндіріу, олардың қасиеттері мен физикалық мағынасын сипаттау. ОН 9.5. Оптикалық құбылыстардың табиғаты мен заңдылықтарын сипаттау. ОН 9.6. Электромагниттік және радиоактивті сәулеленудің сипатын түсіндіру, нанотехнологияның негізгі жетістіктерін сипаттау. ОН 9.7. Жалпы Ғаламның қасиеттері мен эволюциясын түсіндіріу. | 5 | ||
| ЖБП 10. Химия: ОН 10.1. Атом құрылысы және құрамы, электрондардың таралуы және қозғалысы, химиялық байланыс туралы білу. ОН 10.2. Заттар мен олардың өзгерістері, заңдар мен теориялар туралы білім жүйесін қалыптастыру. ОН 10.3. Заттар қасиеттерінің олардың құрамы мен құрылымына тәуелділігін түсіндіру. ОН 10.4. Химиялық процестерді, заңдар мен олардың заңдылықтарын түсіну. | ЖБП 10. Химия: ОН 10.1. Атомның құрамы мен құрылымын, атомдардағы электрондардың таралуы мен қозғалысын түсіндіру. ОН 10.2. Химиялық байланыстың табиғатын және оның түрлерін түсіндіру. ОН 10.3. Химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары мен энергиясын түсіндіру. ОН 10.4. P - элементтерінің және олардың қосылыстарының құрылымын, физикалық және химиялық қасиеттерін сипаттау. ОН 10.5. Металдар мен олардың қорытпаларының қасиеттерін, алу тәсілдерін және қолдану саласын сипаттау. ОН 10.6. Көмірсулардың, аминдердің, аминқышқылдары мен ақуыздардың құрылымын, физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіру, ферменттердің рөлі мен маңыздылығын түсіну. ОН 10.7. Нуклеин қышқылдарының құрылымын және олардың жіктелуін сипаттау. | 5 | ||
| ЖБП 11. Биология: ОН 11.1. Молекулярлық биология және биохимия, жасушалық биология туралы түсініктерді меңгеру. ОН 11.2. Қоректену , заттардың тасымалдануы, тынысалу, бөліп шығару жасушалық цикл және көбею процестерін түсіну. ОН 11.3. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары; эволюциялық даму, селекция негіздері, тірі ағзалардың алуан түрлілігі туралы білу. ОН 11.4. Биомедицина және биоинформатика; биотехнология, биосфера, экожүйе, популяция; экология және адам іс- әрекетінің қоршаған ортаға әсері туралы нақты түсіну. ОН 11.5. Ұйымның әртүрлі деңгейлеріндегі өмірдің мәнін, дамуын және көріністерін түсінуге ықпал ету. | ЖБП 11. Биология: ОН 11.1. Ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың құрылымын, құрамы мен қызметін сипаттау. ОН 11.2. Электронды микроскоп астында көрінетін жасуша органоидтарының құрылымы мен функциясының ерекшеліктерін түсіндіру. ОН 11.3. Биологиялық процестерде тамақтану, заттарды тасымалдау, тыныс алу және шығару механизмін түсіндіру. ОН 11.4. Тірі организмдердің өсуі, көбеюі және дамуындағы жасуша циклінің маңыздылығын анықтау. ОН 11.5. Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің негізгі заңдылықтарын, эволюция мен селекция механизмін түсіндіру. ОН 11.6. Бионика, биоинформатика, биотехнологияның рөлі мен әдістерін сипаттау. ОН 11.7. Өз аймағының экожүйелері мен экологиялық мәселелерін сипаттау. | 5 | ||
| ЖБП 13. География: ОН 13.1. Жалпы географиялық және өзекті географиялық зерттеу әдістерін меңгеру. ОН 13.2. Заманауи картографиялық әдістер мен геоинформатикалық жүйелер технологияларын қолдану. ОН 13.3. Табиғатты пайдалану конценсиясын түсіну және өнеркәсіптің қоршаған ортаға әсер етудің антропогендік факторларын сараптау. ОН 13.4. Қазақстанның геоэкономикалық,геосаясаттық жағдайын, аумақтық факторын және қауыпсіздігін талдау. ОН 13.5. Адамзаттың жаһандық проблемаларын және оның Қазақстандағы көрінісін сипаттау. | ЖБП 12. География: ОН 12.1. Зерттеудің жалпы географиялық және өзекті географиялық әдістерін меңгеру. ОН 12.2. Геоақпараттық жүйелердің заманауи картографиялық әдістері мен технологияларын қолдану. ОН 12.3. Табиғатты пайдалану тұжырымдамасын түсіну және өнеркәсіптік өндірістің антропогендік факторларының қоршаған ортаға әсерін талдау. ОН 12.4. Қазақстан өңірлерінің аумақтық факторларын, геоэкономикалық жай-күйі мен әлеуетін сипаттау. ОН 12.5. Қазақстанның геосаяси жағдайы мен қауіпсіздігін талдау. ОН 12.6. Географиялық, демографиялық, әлеуметтік және бәсекеге қабілетті көрсеткіштер бойынша әлем елдерін салыстыру. | 5 | ||
| ЖБП 14. Графика және жобалау: ОН 14.1. Графикалық көріністерді орындау әдістері мен тәсілдерін(оның ішінде компьютерлік графика құралдарымен) меңгеру. ОН 14.2. Графикалық модельдеу тәсілдердін үйрену және пайдалану. ОН 14.3. Кәсіби құзыреттілікті дамыту үшін жобалық іс-әрекет, шығармашылық дағдыларын меңгеру. | ЖБП 13. Графика және жобалау: ОН 13.1. Графикалық кескіндерді, соның ішінде компьютерлік графика құралдарын орындау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. ОН 13.2. Қатты күйдегі және беттік модельдеу әдістерін компьютерлік графика құралдарын меңгеру. ОН 13.3. 3D моделінің түрін, құрамын және формасын түрлендіруді орындау. ОН 13.4. Техникалық, сәулет құрылыс және ақпараттық графика элементтерін меңгеру. ОН 13.5. Жобалық графика дағдыларын меңгеру. | 5 | ||
| ЖБП 8. Дене тәрбиесі: ОН 8.1. Дене шынықтыру туралы негізгі мағлұматтарды түсіну. ОН 8.2. Денсаулықтарын нығайту үшін спорттық ойындармен, жеңіл атлетикамен, гимнастикамен және қысқы спорт түрлерімен айналысу. ОН 8.3. Спорт ойындарының ережелерін қолдану. ОН 8.4. Ұлттық спорт түрлерімен айналысуға ықпал ету. ОН 8.5. Оқушылардың дене және психикалық денсаулығын нығайтуға деген ынтасын арттыруға, спорттық ерекше қимыл дағдыларын алуға және дене қабілеттерін дамытуға ықпал ету | ЖБП 15. Дене тәрбиесі: ОН 15.1. Дене шынықтыру сабақтарында техника қауіпсіздік және жеке гигиена ережелерін меңгеру. ОН 15.2. Бағдарламада көзделген жеңіл атлетика, гимнастика, жүзу жаттығуларын, бақылау нормативтері мен тестілерді орындау. ОН 15.3. Зерттелетін спорттық ойындардың ережелерін білу, қозғалыс әрекеттерін техникалық тұрғыдан дұрыс орындау, оларды жарыстарда қолдану. ОН 15.4. Қазіргі заманғы фитнес технологиялары мен туризм түрлері туралы түсіну. | 5 | ||
| 3 | Құзыреттерді өзгерту | Қ2. К Кәсіби қызметінде қоғамдық –гуманитарлық білімді қолдану. | Қ2. Кәсіби салада жаратылыстану, математикалық, қоғамдық-гуманитарлық білімді қолдану. | 10 |
| Қ3. Кәсіби қызметінде жаратылыстану және математикалық білімді қолдану. | Қ3. Өз денесін жетілдіруге деген ұмтылысты көрсету, салауатты өмір салтына назар аудару. | 10 | ||
| Қ4. Өз денесін жетілдіруге деген ұмтылысты көрсету,салауатты өмір салтына назар аудару. | Қ4. Оқу және зерттеу қызметінде заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты цифрлық өңдеу әдістерін және жасанды интеллект алгоритмдерін пайдалану. | 10 | ||
| Қ5. Заманауи компьютерлік технологияларды ,ақпаратты сандық өңдеу әдістерін қолдану. | Қ5. Құқықтық жүйе мен экономика негіздерін меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы жағдайларда азаматтық ұстанымдарды көрсету. | 10 | ||
| Қ6. Құқықтық жүйе мен экономика негіздерін меңгеру,сыбайлас жемқорлыққа қарсылығын азаматтық ұстаныммен көрсету. | Қ6. Өзін және қоғамдағы өз орнын сезіну, әлеуметтік, саяси, этникалық,конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау. | 10 | ||
| Қ7. Өзінің қоғамдағы орнын сезіну,әлеуметтік,саяси,этникалық,конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау. | Қ7. Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілер туралы білімді қолдану. | 10 | ||
| Қ8. Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерін кәсіби қызметте қолдану. | Қ8. Кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. | 10 | ||
| Қ9. Ұйымдастырушылық, әдістемелік және техникалық жағдайларды жобалау, оқушылармен тәрбие жұмысы кезінде тәрбие әдістерін, нысандарын, тәсілдерін, құралдарын қолдану. | Қ9. Білім алушылардың қауіпсіздігі, денсаулығын сақтау және психологиялық жайлылығын қамтамасыз ету талаптарын ескере отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру. | 10 | ||
| Қ10. Кәсіби қызметте оқу ақпаратын таратудың тиімді психологиялық педагогикалық технологияларын пайдалану. | Қ10. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау. | 10 | ||
| Қ11. Білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау критериалды бағалау жүйесін қолдану. | Қ11. Мамандыққа деген қоғамдық сенімді қолдау. | 10 | ||
| Қ12. Кәсіби қоғамдастықпен және білім берудің барлық мүдделі тараптарымен өзара әрекеттесу. | Қ12. Білім алушыларды құндылықтар жүйесіне тарту. | 10 | ||
| Жоқ | Қ13. Оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асыру. | 10 | ||
| Жоқ | Қ14. Кәсіби дамуды жүзеге асыру. | 10 | ||
| Жоқ | Қ15. Білім алушыларды шығармашылық қызметке баулу. | 10 | ||
| 4 | Мәтінді техникалық түзету | Жоқ | Оқу бағдарламасының мазмұны толығымен қайта қаралды. |
Наличие лицензии по данной специальности: Жоқ
Руководитель: Абугалиева Айсауле Сулейменовна
Исполнитель: Тажибаев Кенехан Бекежанович Сотовый телефон: 87007327605 Адрес электронной почты: moknok18@mail.ru