QR Code
Приказ Эксперимент 2025-2026.pdf
Нет данных
Нет данных
Нет данных
М каз.pdf

Заявка на обновление образовательной программы

«Қазақстан Халықаралық Колледж» ЖШС направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 04140100 Маркетинг (салалар бойынша), квалификации/ям, 4S04140103 Маркетолог.

ID обновляемой ОП в Реестре: 14954

Өзгерістер түрлері ББ қолданыстағы редакциясы ББ жаңартылған редакциясы Өзгерістер пайызы
1 Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту Математика 6/144 Информатика 2/48 Қазақ тілі 4/96 Қазақ әдебиеті 4/96 Орыс тілі мен әдебиеті 4/96 Шетел тілі 5/120 Қазақстан тарихы 4/96 Дене тәрбиесі 5/120 Бастапқы әскери және технологиялық дайындық 4/96 Дүниежүзі тарихы 3/72 География 3/72 Физика 4/96 Химия 3/72 Биология 3/72 Графика және жобалау 2/48 Жаһандық құзыреттілік 1/24 Барлығы: 57/1368с Математика 5/120 Информатика 3/72 Қазақ тілі 2/48 Қазақ әдебиеті 2/48 Орыс тілі мен әдебиеті 3/72 Шетел тілі 17/408 Қазақстан тарихы 3/72 Дене тәрбиесі 3/72 Бастапқы әскери және технологиялық дайындық 4/96 Дүниежүзі тарихы 2/48 География 2/48 Физика 3/72 Химия 3/72 Биология 2/48 Графика және жобалау 2/48 Жаһандық құзыреттілік 1/24 Барлығы: 57/1368с
ЖММ 1. Дене қасиеттерін дамыту және жетілдіру 6/144с ЖММ 1. Дене қасиеттерін дамыту және жетілдіру 4/96с
ЖММ 3. Экономиканың базалық білімін және кәсіпкерлік негіздерін қолдану 5/120 с ЖММ 3. Экономиканың базалық білімін, жасыл экономика принциптерін және кәсіпкерлік негіздерін қолдану 2/48 с
ЖММ 4. Қоғамда және еңбек ұжымында әлеуметтену және бейімделу үшін әлеуметтік ғылым негіздерін қолдану 4/96с ЖММ 4. Қоғамда және еңбек ұжымында әлеуметтену және бейімделу үшін әлеуметтік ғылым негіздерін қолдану 2/48с
КМ 1. Маркетингтік зерттеулерді жүргізуге қатысу 23/552с КМ 1. Маркетингтік зерттеулерді жүргізуге қатысу 9/216с
КМ 2. Ұйымның имиджі мен іскерлік беделін қалыптастыру 23/552с КМ 2. Ұйымның имиджі мен іскерлік беделін қалыптастыру 43/1032с
КМ 3. Интернет желісінде өнімдерді, қызметтерді дамыту 28/672с КМ 3. Интернет желісінде өнімдерді, қызметтерді дамыту 30/720с
2 Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу КМ 1. Маркетингтік зерттеулерді жүргізуге қатысу ОН 1.2. Компанияның алдын ала маркетингтік есептерін дайындау. ОН 1.3. Маркетингтік зерттеулерді жүргізуге арналған сауалнама әзірлеу. ОН 1.4. Бастапқы және қосымша ақпаратты жинап, дерекқорға енгізу. КМ 1. Маркетингтік зерттеулерді жүргізуге қатысу ОН 1.1. Жасанды интеллект технологияларына негізделген жарнамаланатын өнімнің ерекшеліктерін сипаттау. ОН 1.2. Белгіленген міндеттер мен бекітілген мақсатты индикаторлар шеңберінде компанияның алдын ала маркетингтік есептерін дайындау. ОН 1.3. Маркетинг түрлерінің және нарық модельдерінің артықшылықтары мен ерекшеліктерін сипаттау. ОН 1.4. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ағымдағы маркетингтік зерттеулердің бөлігі ретінде бастапқы және қосымша ақпаратты жинап, дерекқорға енгізу. ОН 1.5. Маркетингтік зерттеулер нәтижелері бойынша тұтынушылардың тауарға деген талаптарын талдау. 15
КМ 2. Ұйымның имиджі мен іскерлік беделін қалыптастыру ОН 2.1. Экономикалық теория саласындағы негізгі мәселелерді меңгеру. ОН 2.3. Компанияны басқаруға қатысты ұйымдастыру мәселелерін білу. КМ 2. Ұйымның имиджі мен іскерлік беделін қалыптастыру ОН 2.1.Экономикалық теориядағы негізгі концепциялар мен жасыл экономика принциптері туралы мәселелерді қолдану. ОН 2.3. Әр түрлі байланыс қарым-қатынас формалары мен әдістерді зерттеу. 15
КМ 3. Интернет желісінде өнімдерді, қызметтерді дамыту ОН 3.1. Жарнамалық бағдарламаларда мазмұн жоспарын толтыру. КМ 3. Интернет желісінде өнімдерді, қызметтерді дамыту ОН 3.1. Авто-постинг орналастыру бағдарламасында мазмұн -жоспарын толтыру. 15
КМ 4. Жүргізілген маркетингтік іс-шаралардың тиімділігі туралы есептерді дайындау. OН 4.1. Ақпаратты жинап, мәліметтер қорымен жұмыс жасау. КМ 4. Жүргізілген маркетингтік іс-шаралардың тиімділігі туралы есептерді дайындау. Компанияның маркетингтік бағдарламасының негізгі мақсаттары мен мақсатты көрсеткіштері туралы ақпарат жинау. 15
ЖММ 2. Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану ОН 2.1. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар туралы негізгі түсінікті білу. ЖММ 2. Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану ОН 2.1. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жасанды интеллект қызметтері туралы негізгі түсінікті қолдану. 15
3 Құзыреттерді өзгерту К 5.Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты сандық өңдеу әдістерін қолдану. К 5.Заманауи компьютерлік технологияларды, жасанды интеллект пен цифрлық ақпаратты өңдеу әдістерін қолдану. 5
К 6. Құқықтық жүйе мен экономика негіздерін меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы жағдайларда азаматтық ұстанымды көрсету. К 6. Жасыл экономиканың құқықтық жүйесі мен принциптері туралы негізгі түсінікке ие болу және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласындағы азаматтық ұстанымды көрсету. 5
4 Мәтінді техникалық түзету ЖБП 4. Шетел тілі Шет тілінің орфоэпиялық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық нормалары; әңгімелесулерде және жалпы оқу тақырыптарының кең ауқымы бойынша жазу кезінде ресми және бейресми тілдік регистрлерді пайдалану; оқылғаннан (тыңдалғаннан, көргеннен) алынған ақпаратты салыстыру, талдау, синтездеу, түсіндіру тәсілдері; оқу мен аударманың түрлері; өмірбаяндық, ғылыми-танымал, публицистикалық стильдердің мәтіндері; монологиялық және диалогтық сөйлеу; лексика мен грамматиканы қолдана отырып, мәтін деңгейінде жеке байланысты жазу, редакциялау және түзету әдістері. ЖММ 2. Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану Ақпаратты жинаудың, өңдеудің, ұсынудың және берудің қазіргі заманғы технологияларының негіздері; ақпараттық технологиялар құралдарын пайдалану негіздері; қазіргі заманғы ақпараттық және компьютерлік технологияларды дамытудың негізгі бағыттары. ЖММ 3.Қазіргі заманғы экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері; нарықтық экономика қағидаттары; кәсіпкерлікті дамытудың мақсаттары, факторлары мен шарттары; Қазақстандағы кәсіпкерлік қызметтің қазіргі заманғы ұйымдық-құқықтық нысандары; бизнестің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері. ЖБП 4. Шетел тілі Шет тілінің орфоэпиялық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық нормалары; әңгімелесулерде және жалпы оқу тақырыптарының кең ауқымы бойынша жазу кезінде ресми және бейресми тілдік регистрлерді пайдалану; оқылғаннан (тыңдалғаннан, көргеннен) алынған ақпаратты салыстыру, талдау, синтездеу, түсіндіру тәсілдері; IELTS-ке дайындық; оқу мен аударманың түрлері; өмірбаяндық, ғылыми-танымал, публицистикалық стильдердің мәтіндері; монологиялық және диалогтық сөйлеу; лексика мен грамматиканы қолдана отырып, мәтін деңгейінде жеке байланысты жазу, редакциялау және түзету әдістері. ЖММ 2. Ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану Ақпаратты жинау, өңдеу, ұсыну және берудің заманауи технологияларының негіздері; ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект қолдану негіздері; және қазіргі ақпараттық және компьютерлік технологияларды дамытудың негізгі бағыттары. ЖММ 3.Қазіргі заманғы экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері; нарықтық, жасыл экономика қағидаттары; кәсіпкерлікті дамытудың мақсаттары, факторлары мен шарттары; Қазақстандағы кәсіпкерлік қызметтің қазіргі заманғы ұйымдық-құқықтық нысандары; бизнестің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері.

Наличие лицензии по данной специальности: Бар

Руководитель: Амангельдина Меруерт Канатовна

Исполнитель: Омарова Салтанат Жарылгасыновна
Сотовый телефон: 87029616214
Адрес электронной почты: Salta_astana75@mail.ru