Заявка на обновление образовательной программы
"Береке" Гуманитарлық-техникалық колледжі" мекемесі направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01140100 Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі, квалификации/ям, 4S01140101 Бастауыш білім беру мұғалімі.
ID обновляемой ОП в Реестре: 18520
| № | Өзгерістер түрлері | ББ қолданыстағы редакциясы | ББ жаңартылған редакциясы | Өзгерістер пайызы |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту | БМ болмаған КМ 5. Кәсіби қоғамдастықпен өзара әрекеттесу | БМ 1. Кәсіби қызметте психологиялық-педагогикалық негіздерді қалыптастыру БМ 2. Қауіпсіз білім беру ортасын құру КМ 5. Сынып жетекшілігін жүзеге асыру | |
| 2 | Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу | КМ 1 ОН 1.3. Жазғы сауықтыру лагерлерін ұйымдастырудың әртүрлі формалары мен әдістерін, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдану. КМ3.3 болмаған КМ 5 ОН 5.3. Бірінші сынып оқушысының алғашқы апталарында педагогикалық үрдісті ұйымдастыру. ОН 5.5. Сыныпта оқу-тәрбие жұмысын, оқушыларға жеке және сараланған көзқарасты жүзеге асыру. | БМ 1 ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру. ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну. ОН 1.4. Өзара ынтымақтастық қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. БМ 2 ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтижелі оқытуға жағдай жасау. ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ОН 2.5. Педагогикалық өзара іс-қимыл нысандарын ұйымдастыру. КМ 1 ОН 1.3. Жазғы сауықтыру лагерінде ата-аналармен, тәрбиешілермен және қоғаммен ынтымақтастық орнату. КМ 3 ОН 3.3. Педагогикалық әдеп пен құқық нормаларын меңгеру. ОН 5.2. "Баланың мектептегі алғашқы күндері" практикасын жоспарлау және ұйымдастыру. ОН 5.4. Сыныпта оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыру. | 65 |
| 3 | Құзыреттерді өзгерту | Іскерлік қарым-қатынасты ауызша және жазбаша түрде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жүзеге асыру. Кәсіби салада қоғамдық-гуманитарлық білімді қолдану. Кәсіби салада жаратылыстану және математикалық білімді қолдану. Дене қасиеттерін жетілдіруге деген ұмтылысты көрсету, салауатты өмір салтына назар аудару. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты цифрлық өңдеу әдістерін қолдану. Құқықтық жүйе мен экономиканың негіздерін меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымды көрсету. Өзін және қоғамдағы өз орнын сезіну, әлеуметтік, саяси, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау. Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілер туралы білімді қолдану. Оқу процесін жүзеге асыруды жоспарлау және ұйымдастыру. Білім алушылардың білім мазмұнын игеру барысы мен деңгейін бақылау. Біртұтас құндылықтарды қабылдау арқылы тұлғаның құндылық-болмыс саласын қалыптастыру, мектепте және мектептен тыс этика мен мінез-құлықтың жоғары стандарттарын ұстануын үйрету. Оқу-әдістемелік материалдарын дайындау, кәсіби дамуды жүзеге асыру, білім беру процесін зерттеу. Білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару, педагогикалық процестің барлық қатысушыларын ұйымдастыру, білім беру процесін басқару технологиясын меңгеру. | Іскерлік қарым-қатынасты ауызша және жазбаша түрде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жүзеге асыру. Кәсіби салада қоғамдық-гуманитарлық білімді қолдану. Кәсіби салада жаратылыстану және математикалық білімді қолдану. Дене қасиеттерін жетілдіруге деген ұмтылысты көрсету, салауатты өмір салтына назар аудару. Заманауи компьютерлік технологияларды, ақпаратты цифрлық өңдеу әдістерін қолдану. Құқықтық жүйе мен экономиканың негіздерін меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымды көрсету. Өзін және қоғамдағы өз орнын сезіну, әлеуметтік, саяси, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау. Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілер туралы білімді қолдану. Кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру Білім алушылардың қауіпсіздігі, денсаулығын сақтау және психологиялық жайлылығын қамтамасыз ету талаптарын ескере отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыру. Білім алушылардың жас ерекшелігін ескере отырып, оқу процесін жүзеге асыруды жоспарлау және ұйымдастыру, білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерді игеру Білім алушылардың білім мазмұнын игеру барысы мен деңгейін бақылау. Білім алушының жеке басының мәдениетін қалыптастыру, педагогке құрметпен қарау әдебін қалыптастыру Оқу-әдістемелік материалдарын дайындау, әзірлеу, кәсіби дамуды жүзеге асыру, білім беру процесін зерттеу. Сынып ұжымымен жұмыс істеу, ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру, білім беру процесін басқару технологиясын меңгеру. | 30 |
| 4 | Мәтінді техникалық түзету | жоқ | жоқ |
Наличие лицензии по данной специальности: Бар
Руководитель: Намазова Аида Омуркуловна
Исполнитель: Толеуова Гулдана Боранбайқызы Сотовый телефон: +77753167627 Адрес электронной почты: guldana_toleuova-0392@bk.ru