Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Нет данных
Заявка на обновление образовательной программы
«Еуразия гуманитарлық институтының жоғары колледжі» мекемесі направляет обновленную образовательную программу для размещения в Реестре технического и профессионального, послесреднего образования по специальности 01120100 Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, квалификации/ям, 4S01120102 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының тәрбиешісі.
ID обновляемой ОП в Реестре: 20200
| № | Өзгерістер түрлері | ББ қолданыстағы редакциясы | ББ жаңартылған редакциясы | Өзгерістер пайызы |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, кредиттердегі модульдің (пәннің) еңбек сыйымдылығының көлемін өзгерту | ПМ 1.-360с./15 кр ПМ 2. - 624 с. / 22 кр. ПМ 3. - 144 с. / 6 кр. ПМ 4. - 192с. / 8 кр | БМ 1. - 120 с. / 5 кр. БМ 2. - 96 с. / 4 кр. ПМ 1. - 336 с. / 14 кр. ПМ 2. - 240 с. / 10 кр. ПМ 3. - 264с. /11 кр. ПМ4. - 96с. / 4 кр. ПМ 5. - 96с. / 4 кр. | |
| 2 | Модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін өзгерту немесе қосу | ПМ 1 ОН 1.1. Оқу-тәрбие процесін жоспарлау. ОН 1.2. Оқыту үрдісіндегі иновациялық әдіс-тәсілдерді қолдану. ОН 1.3. Тәрбиеленушілердің негізгі қызмет түрлерін басқару. ОН 1.4. Балаларды тәрбиелеуге, оқытуға әлеуметтік-психологиялық педагогикалық жағдайлар жасау. ОН 1.5. Пәндік-кеңістіктік қауіпсіз даму ортасын құру. ОН 1.6. Тәрбие, білім беру процесіне қатысатын қызметкерлерімен, атааналармен өзара іс-әрекет жасау. ОН 1.7. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға психологиялық педагогикалық жағдай жасау. ПМ 2. ОН 2.1. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін дамытуды жоспарлау. ОН 2.2. Қарапайым математикалық білім негіздері пәнінде арифметикалық материалдарды, оқыту әдістемесін қолдану. ОН 2.3. Табиғи құбылыстар мен процестердің өзара байланысын сипаттау. ОН 2.4. Сурет салу, мүсіндеу, аппликацияда заманауи технологияларды қолдану. ОН 2.5. Мектеп жасына дейінгі балаларға көркем әдебиет үлгілерін мәнерлеп оқу тәсілдерін қолдану. ОН 2.6. Музыкадағы заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалана отырып шығармашылық даму әдістерін қолдану. ОН 2.7. Дене тәрбиесінің технологияларын пайдалану. ПМ 3. ОН 3.1. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мониторинг негізінде жеке бағдарлама жасау. ОН 3.2. Мониторинг жүргізу үшін цифрлық ресурстарды пайдалану. ОН 3.3. Жеке даму картасын құрастыру. ПМ 4. ОН 4.1. Балалардың жасына сәйкес дәлелденген және өзекті ақпаратты таңдау. ОН 4.2. Білім беру бағдарламалары мен әдістемелік құралдарды жобалау. ОН 4.3 Өзін-өзі кәсіби дамытуды жоспарлау. ОН 4.4. Кәсіби даму траекториясын құру. ОН 4.5. Тәжірибені тарату. | БМ 1 . ОН 1.1. Педагогикалық қызмет негіздерін, тәрбие мен оқытудың әдістері мен нысандарын, педагогикалық тәсілдерді меңгеру. ОН 1.2 Жалпы, жас психологиясының негіздерін және оқушылардың жеке ерекшеліктерін меңгеру. ОН 1.3. Педагогикалық қызметтің мәні мен рөлін түсіну. ОН 1.4. Өзара ынтымақтастық қағидаттарына сүйене отырып, білім алушылармен, ата-аналармен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту. БМ 2. ОН 2.1. Қауіпсіз ортаның заманауи технологияларын, принциптері мен компоненттерін қолдану. ОН 2.2. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды нәтежелі оқытуға жағдай жасау. ОН 2.3. Білім беру процесі кезеңінде, оның ішінде цифрлық ортада білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғау талаптарын сақтау. ОН 2.4. Жас, жеке және әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушылардың мінез-құлқын талдау. ПМ 1. ОН 1.1. Логопедиялық әдістердің теориялық негіздерін, қағидаларын және әдістерін меңгеру. ООН 1.2. Педагогикалық үрдісте мақсатты түрде мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін дамыту. ОН 1.3. Қазақ және орыс жазушыларының шығармаларын, балалар жазушыларының өмірбаяндары мен шығармашылығын, олардың шығармаларының мазмұнын меңгеру. ОН 1.4. Мектепке дейінгі білім беру бағдарламасында берілген шығармалардың мазмұны мен мәнерлеп оқу дағдыларын меңгеру. ПМ 2. ОН 2.1. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесін меңгеру. ОН 2.2. Балаларды табиғатпен және экология негіздерімен таныстыру әдістемесін меңгеру. ОН 2.3. Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесін меңгеру. ПМ 3. ОН3.1. Мектепке дейінгі ұйымдардағы бейнелеу өнерінің түрлері мен оқыту әдістемесін білу. ОН 3.2. Мектепке дейінгі ұйымдардағы мүсіндеу және жапсыруға арналған материалдар мен жабдықтар туралы жалпы түсінікке ие болу. ОН 3.3. Музыкадағы заманауи ақпараттық ресурстарды пайдалана отырып шығармашылық даму әдістерін қолдану. ОН 3.4. Балалардың биге деген қызығушылығын және эстетикалық талғамын оята отырып, ырғақ пен хореография негіздерін меңгеру. ПМ 4. ОН 4.1. Баланың даму деңгейін бағалау мониторингі мен әзірлемені жүзеге асыру. ОН 4.2. Білім беру процесін жақсарту үшін зерттеу нәтижелерін пайдалану. ОН 4.3. Арнайы ғылыми білімдер мен зерттеу нәтижелеріне негізделген педагогикалық іс-шараларды жобалау. ПМ 5. ОН 5.1. Тәрбиеленушілердің физикалық, коммуникативтік, танымдық және зерттеушілік, шығармашылық және әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын дамыту. ОН 5.2. Тәрбиелеу -білім беру процесіне қатысатты басқа білім беру ұйымының қызметкерлерімен өзара әрекеттесу. ОН 5.3. Педагогикалық процесті мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына (МЖМС), ҮОБ-ы мен мектепке дейінгі ұйымның тәрбиелеу және оқыту жұмысының жылдық жоспарына сәйкес жоспарлау. ОН 5.4. Денсаулық сақтау технологияларын пайдалану арқылы балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету. | 43 |
| 3 | Құзыреттерді өзгерту | Қ 2. Тәрбиелеу-білім беру процесін жүзеге асыру. Қ 3. Баланың жан-жақты дамуын ұйымдастыру. Қ 4. Тәрбиеленушілердің даму деңгейіне мониторинг жүргізу. Қ 2. Тәрбиелеу-білім беру процесін жүзеге асыру. Қ 3. Баланың жан-жақты дамуын ұйымдастыру. Қ 4. Тәрбиеленушілердің даму деңгейіне мониторинг жүргізу. Қ 5. Әдістемелік қызметті жүзеге асыру. | Қ 3. Кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастыру. Қ 4. Қауіпсіз білім беру ортасын құру. Қ 5. Тіл дамыту және балалар әдебиеті саласындағы оқу процесін ұйымдастыру. Қ 6. Математика, экология және дене тәрбиесі саласындағы оқу процесін ұйымдастыру Қ 7. Технология және өнер саласындағы оқу процесін ұйымдастыру. Қ 8. Оқушылардың білім беру мазмұнын меңгеру деңгейін анықтау. Қ 9. Әдістемелік қызметті жүзеге асыру. | 43 |
| 4 | Мәтінді техникалық түзету | жоқ | жоқ |
Наличие лицензии по данной специальности: Жоқ
Руководитель: Аширбекова Алма Даировна
Исполнитель: Заурбекова Сауле Сайлауевна Сотовый телефон: 87017286409 Адрес электронной почты: k_eagi@mail.ru